بازی Hitman 2 با وجود استفاده از نسخه 5.3 قفل امنیتی Denuvo، دو روز قبل از عرضه کرک شد

بازی Hitman 2 با وجود استفاده از نسخه 5.3 قفل امنیتی Denuvo، 2 روز قبل از عرضه کرک شد

به نظر می‌رسد اوضاع چندان برای Denuvo خوب نیست. چند روز پیش طبق گزارشی مشخص شد که نسخه 5.2 قفل امنیتی Denuvo تنها 5 روز پس از عرضه توسط گروهی جدید کرک شده است. و به تازگی نیز مشخص شده که همین گروه توانسته نسخه 5.3 تکنولوژی Denuvo و در نتیجه Hitman 2 را 2 روز قبل از عرضه رسمی، کرک کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، این گروه جدید که FCKDRM نام دارد، نسخه Gold Edition را که از چند روز پیش برای افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند در دسترس قرار گرفته، کرک کرده‌اند. اگرچه، خود بازی به صورت رسمی در تاریخ 22 آبان عرضه خواهد شد.

به گفته این گروه، Hitman 2 از نسخه 5.3 قفل Denuvo استفاده می‌کرده و از آن‌جایی که این گروه توانسته آخرین نسخه از این تکنولوژی امنیتی را کرک کند، توانسته قبل از عرضه رسمی بازی، Hitman 2 را نیز کرک کند؛ و خب این اتفاق برای شرکتی که تکنولوژی امنیتی خود را بهترین و امن‌ترین راه برای حفاظت از بازی‌ها معرفی کرده، اصلا خوب نیست.

باید صبر کرد و دید که آیا IO Interactive این قفل را از بازی خود حذف خواهد کرد یا نه. به یاد داشته باشید که این استودیو به محض تصاحب حق‌وحقوق Hitman از Square Enix، تکنولوژی Denuvo را از فصل اول Hitman حذف کرد.

هم‌چنین مطمئنا دیدن اینکه آیا این گروه جدید می‌تواند دیگر بازی‌هایی که از Denuvo استفاده می‌کنند را کرک کند یا نه، جالب خواهد بود. باید صبر کرد و دید که Denuvo در جواب به آن‌ها چه کاری انجام می‌دهد.

Hitman 2 در تاریخ 22 آبان برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.