حجم دانلود Fallout 76 نزدیک به 100 گیگابایت خواهد بود

fallout 76

وقتی در انتهای این ماه Fallout 76 از راه برسد دوبار قادر خواهیم بود در آن جاده‌های بیرون شهری زیبا پرسه بزنیم. از آنجا که اولین بار است برهوت Fallout به شکلی آنلاین در دسترس قرار می‌گیرد، انتظار بزرگ‌تر بودن حجم بازی را داشتیم ولی با تمامی پچ‌های اضافه و به روزرسانی‌ها، حجم نهایی خیلی بیش از چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم خواهد بود.

خب جدیدترین ماجراجویی چه مقدار فضا نیاز دارد؟ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook، طبق گفته‌ی Bethesda، این حجم 96.6 GB می‌شود و تمرکز اصلی آن حل کردن باگ‌هایی است که اوایل این هفته پیدا کرده‌اند. به نظر خیلی زیاد می‌آید، اینطور نیست؟ حجم اولیه در زمان معرفی بازی 45.04 GB بود. سپس با آپدیت روز اول این مقدار بالا رفت و حالا؟ حالا دو برابر شده است!

با صحبت‌هایی درمورد افزایش اندازه‌ی ذخیره‌سازی، برقراری ارتباط با فشردن یک دکمه، درست کردن متراژها و غیره، میتوان به راحتی فهمید که چطور این حجم روی هم سوار شده است. با این حال، اگر اندازه‌ی بیشتر به معنی تجربه‌ای روان‌تر باشد، ارزشش را دارد.

Bethesda چندین و چند بار اعلام کرده که Fallout 76 در روز اول تجربه‌ای بی‌نقص نخواهد بود و این عنوان کاری جدید برای تیمشان محسوب می‌شود. ولی از ابتدا، روی حل مشکلات، تغییرات و اضافه کردن ویژگی‌های درخواستی تمرکز کرده‌اند که صادقانه بگوییم به معنی آینده‌ای خوب برای بازی می‌باشد.

Fallout 76 در 23 آبان برای کاربران PC ،PlayStation 4 و Xbox One منتشر می‌شود. اکثر تغییرات تازه اعمال شده بر اساس بازخورد بازیکنان است. در ادامه می‌توانید موارد مربوط به پچ‌ها را مشاهده کنید؛

  • پشتیبانی از مانیتورهای Ultra-Wide: بعد از عرضه از 21:9 پشتیبانی خواهیم کرد. در زمان آماده شدن این ویژگی، یا مدت کوتاهی پیش از آن، در یادداشت‌های مربوط به پچ اعلام می‌شود که چه زمانی می‌توانید انتظار فعال شدن این مورد را داشته باشید.
  • اندازه‌ی ذخیره‌سازی بزرگتر: این پیشنهاد را چندین بار مشاهده کردیم و مشکل آن را درک می‌کنیم. درحالی که کنار آمدن با محدودیت وزن 400 با گذشت زمان راحت‌تر می‌شود، برنامه داریم که در آینده آن را افزایش دهیم.
  • فشردن یک دکمه برای صحبت (به روز رسانی شده): با این که هدف ما ارائه‌ی تجربه‌ای یک دست روی تمام پلتفرم‌هاست، درک می‌کنیم که برخی از کاربران PC به گزینه‌ی Push-to-Talk علاقه داشته باشند. مقصود ما برای چت صوتی تأکید بر زنده بودن دنیای بازی با آدم‌های واقعی است، آدم‌هایی مثل خود شما. ما دوست داریم بازیکنان را به اثر متقابل گذاشتن تشویق کنیم و اضافه کردن این گزینه را در آینده‌ی نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهیم.
  • تنظیم میدان دید: در بازی‌های قلبی خود به دلیل شکستن بسیاری از انیمیشن‌ها و قطع شدن تصویر از این حالت پشتیبانی نکردیم. روی PC این قابلیت را خواهید داشت که در حالت سوم شخص با نگه داشتن گزینه View و حرکت دادن چرخنده‌ی موس تصویر را بزرگ و یا کوچک کنید ولی نمی‌توانیم این مورد را در حالت اول شخص در دسترس قرار دهیم.
  • اکسپلویت‌های مختلف: گزارشات زیادی از تقلب‌ها داشته‌ایم که در آینده با به روزرسانی برطرف خواهند شد.
  • مشکلات مربوط با منوی دعوت از دوستان، ایجاد تیم و سایر چیزها: افرادی که با بخش‌های اجتماعی بازی مشکلاتی را تجربه کرده‌اند متوجه خواهند شد که بسیاری از این موارد حل شده‌اند. در اسرع وقت این مشکلات را حل می‌کنیم؛ پس به هر موردی که برخورد کردید به ما گزارش دهید.
  • سیر نشدن میزان گرسنگی: بعضی بازیکنان می‌گویند فرقی نمی‌کند چقدر غذا می‌خورند و با اینکه بیمار نیستند، "نوار گرسنگی‌شان" پر نمی‌شود. این مورد حل شده و در به روز رسانی آینده منتشر می‌شود تا هیچ گرسنه‌ای نداشته باشیم.
  • صداهای بلند شلیک گلوله: مشکل شنیدن صداهای بلند ناگهانی در اطراف ناحیه‌ی آپالاشیا با آپدیتی در نزدیکی زمان عرضه رفع خواهد شد.