دانلود موسیقی متن بازی Warframe

Warframe

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون به مناسبت عرضه شدن بسته الحاقی عظیم Fortuna، با آلبوم موسیقی متن بازی Warframe اثر Keith Power و George Spanos در خدمت شما هستیم.

بازی Warframe عنوانی کاملا رایگان در سبک شوتر سوم شخص مبتنی بر همکاری است که توسط استودیوی Digital Extremes توسعه یافته و در مارچ 2013 برای PC، و در نوامبر 2013 و سپتامبر 2014 به ترتیب برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شد و قرار است تا نسخه‌ی Nintendo Switch آن نیز تا مدتی دیگر، برای این کنسول دستی عرضه گردد. بازیکن در این بازی، در نقش یک Tenno قرار می‌گیرد؛ یک نژاد باستانی از مبارزان که از زره‌های مخصوصی با نام Warframe بهره می‌برند و پس از سال‌ها، از حالت Cryosleep بیرون آمده و خودشان را درگیر در یک نبرد کهکشانی می‌بینند. بازیکن می‌تواند تا از انواع اسلحه‌های گرم و سرد، پارکور و توانایی‌های ویژه‌ی هر Warframe موجود در بازی برای پیشبرد ماموریت‌ها و داستان بازی استفاده کند و آن‌ها را یا به صورت تک نفره و یا با 3 نفر دیگر از بازیکنان و دوستان خود به اتمام برساند.

این بازی در ابتدا شروع بسیار کندی داشت؛ ولی سازندگان بازی از این موضوع ناامید نشده و با همکاری با طرفداران بازی، نسبت به بهبود آن اقدام کردند. اکنون که حدود 5 سال از زمان بتای بازی می‌گذرد، Warframe موفق به جذب بیش از 38 میلیون بازیکن در پلتفرم‌های مختلف شده است و یکی از موفق‌ترین پروژه‌های استودیوی Digital Extremes به شمار می‌رود.

دانلود موسیقی متن بازی Warframe

Warframe Soundtrack

ناشر: Digital Extremes

تاریخ انتشار: 5 جولای 2017 (آلبوم اصلی) – 31 آگوست 2018 (قطعه We All Lift Together)

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 11 دلار آمریکا (لینک خرید نسخه اورجینال از Bandcamp)

تعداد قطعات موسیقی: 17 قطعه + قطعه We All Lift Together

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 16 دقیقه و 17 ثانیه + 02 دقیقه و 32 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Keith Power, George Spanos

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 182.15 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

This Is What You Are [موسیقی پیشنهادی]

The Second Dream [موسیقی پیشنهادی]

Ghosts Of Void [موسیقی پیشنهادی]

Archwing

The Witches Lair

Origin System

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم