به نظر می‌رسد Death Stranding وارد فاز بهینه‌سازی گرافیکی شده است؛ کوجیما هنگام ترک Konami گمان می‌کرده همه چیز از دست رفته است

به نظر می‌رسد Death Stranding وارد فاز بهینه‌سازی گرافیکی شده است؛ کوجیما هنگام ترک Konami گمان می‌کرده همه چیز از دست رفته است

همان‌طور که می‌دانید چند وقتی از معرفی بازی Death Stranding می‌گذرد؛ این بازی اولی عنوانیست که توسط استودیو جدید "هیدئو کوجیما" یعنی Kojima Productions در دست توسعه بوده و تاریخ انتشار آن نیز هنوز مشخص نشده است. اگرچه، با توجه به گزارش اخیر به نظر می‌رسد به تاریخ انتشار بازی نزدیک باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، در ماه سپتامبر یک گزارشگر ژاپنی به نام "آساهی شیمبون" (Asahi Shimbun) مصاحبه‌ای با "هیدئو کوجیما" داشته است. بنابر این گزارش، به نظر می‌رسد بازی وارد فاز بهینه‌سازی گرافیکی شده و "کوجیما" با تجربه‌کردن بخش‌های مختلف آن،‌در حال ایرادگیری و بهبود بازی است. تمامی المان‌های گیم‌پلی نیز از تابستان در کنار هم قرار گرفته‌اند.

"کوجیما" درباره جدایی‌اش از Konami نیز صحبت کرده است. با اینکه او هنوز نمی‌تواند به صورت کامل و آشکار درباره این موضوع صحبت می‌کند، اشاره کرده که بعد از خروج از Konami احساس می‌کرده همه‌چیز از دست رفته است. مخصوصا که دیگر نمی‌توانسته در هیچ‌کدام از بازی‌هایش از نام و نشان Metal Gear استفاده کند. بعد از جدایی، "کوجیما" قصد داشته چندین سال استراحت کند ولی اطرافیانش توصیه کرده‌اند که باید در اسرع وقت پروژه‌ای جدید را شروع کند. او در نهایت شروع به کار کرده و در نتیجه Death Stranding خلق شده است.

چند روز پیش نیز "تروی بیکر"، یکی از صداپیشگان بازی در مصاحبه‌ای درباره بازی و روند توسعه آن صحبت کرده که در زیر می‌توانید بخشی از آن را مطالعه نمایید.

"من از دانستن این نکته متحیر شدم، و امیدوارم گفتن آن مشکلی نداشته باشد، ولی برای تقریبا 2 سال تمامی داستان بازی در ذهن او بوده است. وی هیچ چیزی از آن را برروی کاغذ نیاورده و تنها همه‌ی آن را در ذهن خود داشته است. اگر از او چیزی می‌پرسیدید، کاملا درست و دقیق جواب آن را می‌داد. اوضاع دقیقا مثل Metal Gear است. من هیچ وقت با چنین کسی که نیاز باشد تا این حد به او اعتماد کنم کار نکرده‌ام، چرا که همانند این است که بدون دیدن وارد جایی شوید. و او گروهی شگفت‌انگیز از افراد را برای ساخت یک بازی متحیرکننده پیرامون هم جمع کرده است. این عجیب است ولی من هیچ ایده‌ای ندارم که بازی چه زمانی برای عرضه آماده خواهد شد. به نظرم فیلم‌برداری من و "نورمن" تمام شده است، ولی خب شاید در اشتباه باشم. من عاشق بازی‌کردن این نقش هستم ."

عنوان Death Stranding در تاریخی نامعلوم به صورت انحصاری برروی کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.