مشخص شدن جزئیات به روز رسانی‌های ماه نوامبر Assassin’s Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey

بازیکنان Assassin’s Creed Odyssey می‌توانند در به روز رسانی محتویات "داستان‌های گمشده‌ی یونان" این ماه مأموریتی تازه تجربه کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، داستان جداگانه‌ی Divine Intervention (مداخله‌ی الهی) حول محور "زنی مرموز" می‌شود که با آزمایش‌های الهی بازیکنان را به چالش خواهد کشید. این انتشار به دنبال محتوی The Show Must Go On که هفته‌ی گذشته عرضه شد صورت می‌گیرد.

Divine Intervention به همراه محتوی قابل دانلود آینده یعنی Lost Tales of Greece به شکل خودکار دسترسی به قسمت 5 داستان اصلی را بازگشایی می‌کند. هرکدام از آن‌ها روی نقشه به عنوان مراحل فرعی زرد رنگی مشخص خواهند شد و بعد از به پایان رساندن، می‌توانند چندین نتیجه و پاداش‌های مختلف داشته باشند.

در ادامه‌ی ماه جاری Steropes the Cyclops به لیست موجودات افسانه‌ای بازی اضافه می‌شود. بازیکنان می‌توانند در 22 آبان از طریق مأموریت جدید The Lightning Bringer (آورنده‌ی رعد) این هیولا را به چالش بکشند. شکست دادن این موجود کمان افسانه‌ای جدیدی در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

برای کسانی که بالاتر از سطح 30 رسیده‌اند، رویدادها و سربازان مزدور و کشتی‌های حماسی بیشتری در دست ساخت هستند.

تکمیل کردن چالش‌ها جوایز و طلاهایی به همراه خواهد داشت که میتوان آن‌ها را با Sargon در فروشگاه افسانه‌ای اولمپیوس خرج کرد.

همچنین قرار است Sargon انبار خود را با دو بسته‌ی اختصاصی جدید در نوامبر به روز رسانی کند؛ the Odysseus Pack و the Odysseus Naval Pack.

پک اودیسیوس شامل یک سری ابزار جدید، یک سواری و یک اسلحه می‌شود و بسته‌ی دریایی با تمی جدید برای اعضای کشتی، figurehead برای نوک و یک طراحی تازه‌ی کشتی می‌شود. این اشیاء از طریق فروشگاه نیز قابل خرید هستند.

Assassin’s Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey

همچنین Ubisoft ویژگی‌ها و بهبودهایی که در بازی ایجاد شده یا قرار است اجرا شوند مشخص کرده:

– افزایش حداکثر سطح بازیکن از 50 به 70 و حالتی که بازیکنان سطح 50 به شکل اتوماتیک Ability Points دریافت می‌کنند تا با هر XP اضافه‌ای که از قبل به دست آورده‌اند هماهنگی داشته باشد.

– لایه‌ای از شخصی سازی بصری برای زره بازیکن که اجازه می‌دهد از آمار و ارقام یک زره برای ظواهر دیگری استفاده کنید

– قابلیت شخصی سازی کنترلر دستی

– گزینه‌ی ساخت خودکار تیر در زمان کمبود مهمات تا هنگامی که مواد اولیه‌ی مورد نیاز فراهم باشند

– هزینه‌ی کمتر برای ارتقاء دادن وسایل

– توانایی متوقف کردن یا ادامه دادن فعالیت هر افزایش دهنده‌ی XP یا سکه‌ای که در اختیار دارید

Assassin’s Creed Odyssey هم اکنون برای کامپیوترهای شخصی و پلتفرم‌های اصلی در دسترس است.