بعد از گذشت بیش از سه هفته از انتشار Call of Duty: Black Ops 4، بالاخره کات سین پایانی نقشه Classified پیدا شد

یک سوالی که از سه هفته‌ی پیش از زمان عرضه‌ی Black Ops 4 ذهن طرفداران این بازی را به ذهن خود مشغول کرده بود این بود که آیا نقشه‌ی اضافی بخش زامبی به نام Classified یک Easter Egg/cutscene (راز مخفی) دارد یا نه. اکنون ما بالاخره به جواب رسیده‌ایم، چرا که اواخر دیشب گروهی از یوتیوبر‌ها کات سین پایانی نقشه را پیدا کرده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، کات سینی که توسط Pluto، The Gaming Revolution و dkdynamite کشف شده است، به سادگی در راند 150 قابل دستیابی است. هیچ دشواری اضافه‌ای برای رسیدن به آن وجود ندارد و هیچ Easter Eggs هم برای حل کردن وجود ندارد، فقط باید نبازید و به آن راند بالا برسید.

خطر اسپویل! این کات سین نسخه‌های زمانی Ultimis شخصیت‌های Nikolai ،Dempsey ،Takeo و Rictofen (در بازی‌های World at War و Black Ops 1) را نشان می‌دهد که در حال ملاقات با شرکای دوران Primis خودشان (Black ops 2، Black ops 3 و Blood of the Dead) در یک سلول زندان در Groom Lake هستند و قطعا این کات سین باعث شادی طرفداران قدیمی می‌شود.

طرفداران و یوتیوبرها، همه بیهوده در حال جستجو برای Easter Egg در نقشه‌ی بازی از زمان عرضه تا کنون بوده‌اند، اما الان خیلی لذت بخش است که بالاخره نتیجه‌ی زحمات خود را ببینند.

Call of Duty: Black Ops 4 هم اکنون برای PlayStation 4، Xbox One و Windows PC در دسترس است. Classified فقط برای دارندگان Black Ops Pass در دسترس است که شامل نسخه‌های Special بازی نیز می‌شود.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام صفحه