Take-Two: حالت بتا Red Dead Online در اواخر ماه عرضه خواهد شد

Take-Two: حالت بتا Red Dead Online "در اواخر ماه عرضه خواهد شد"

به گفته رئیس شرکت Take-Two یعنی "استراوس زلنیک"، حالت بتا و آزمایشی Red Dead Online "در اواخر این ماه عرضه خواد شد."

ما پیش از این نیز می‌دانستیم که حالت‌های آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 در ماه نوامبر در دسترس قرار خواهند کرد ولی "زلنیک" در مصاحبه‌ی اخیرش کمی تاریخ انتشار بتای آنلاین بازی را روشن‌تر بیان کرده است. به گفته او هنوز چندین هفته دیگر برای به پایان رساندن خط داستانی Red Dead Redemption 2 فرصت باقیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، "استراوس زلنیک" پس از اینکه اعلام کرد تاکنون 17 میلیون نسخه از Red Dead Redemption 2 به فروشگاه‌ها ارسال شده، درباره بخش آنلاین بازی صحبت کرد.

او در جواب به سوال سرمایه‌داران درباره پیش‌بینی‌ها از فروش بازی هنگام عرضه Red Dead Online طفره رفت درباره درآمد‌های احتمالی از این بخش نیز چیزی نگفت: "Red Dead Online به صورت یک بتای عمومی در اواخر این ماه عرضه خواهد شد."

"کارل اسلاتوف"، مدیر Take-Two نیز کمی درباره Red Dead Online صحبت کرد و گفت که این بخش کاملا به صورت تک‌نفره قابل بازی است: "Red Dead Online رشد و تکامل بخش چند‌نفره‌ی کلاسیک بازی Red Dead Redemption است. در این بخش روایت تغییرپذیر بازی با گیم‌پلی‌ـی رقابتی و همکاری‌محور ترکیب شده تا تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای بازیکنان به ارمغان بیاورد."

"با استفاده از گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 به عنوان پایه و اساس، دنیای عظیم Red Dead Online برای کندوکاو و جست‌وجو چه به صورت تکی و چه با دوستان، آماده خواهد بود. این بخش به صورت مداوم آپدیت شده و تغییراتی جهت رشد، تکامل و بهبود این تجربه برای تمامیِ بازیکنان، در بازی اعمال خواهد شد. با خرید Red Dead Redemption 2 چه برروی PlayStation 4 و چه برروی Xbox One، به صورت رایگان به Red Dead Online دسترسی خواهید داشت. "

به یاد داشته باشید که بخش آنلاین بازی ابتدا در حالت بتا عرضه خواهد شد پس دیدن باگ و مشکل در آن طبیعی خواهد بود.

Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس نیست. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.