راه حلی برای گرانی بازی‌ها

جامعه بزرگ گیمران عزیزمان ایران ، یکی از قشرهایی می باشد که بیشترین ضربه را در اثر مشکلات اقتصادی اخیر و گرانی های ایجاد شده متحمل شده است . مدیومی به نام ویدیو گیم که در اکثر کشورهای دنیا به یک مدیوم ارزان قیمت معروف است ، در کشور ما تقریبا قیمتی برابر با حقوق پایه یک کارگر دارد.

این شرایط ، مبنایی شد برای راه اندازی رسانه آموزشی گیم آموز ، تا بتوانیم آموزه ها و تجربیات چندین ساله خود در راستای تهیه بازی های ویدیویی کنسول های نسل 8 و به خصوص کنسول محبوب PS4 را در قالب کتاب ها و پکیج های آموزشی در اختیار گیمران عزیز و فهیم کشور قرار داده تا نیازی به صرف هزینه های سنگین و بعضاً میلیونی برای تهیه بازی های مورد علاقه خود نداشته باشند ، و بتوانند با خیالی آسوده و راحت بازی های روز را با قیمت های فوق العاده پایین تهیه نمایند.

همچنین محصولاتی در راستای توانمند سازی عزیزانی که علاقه به بازی های ویدیویی دارند و مایل به درآمدزایی از این طریق در فضای مجازی و کسب و کار آنلاین می باشند نیز در وب سایت گیم آموز تهیه شده است.

از شما دعوت می کنیم بدون هیچ گونه قضاوت زودهنگام و پیش داوری به وب سایت ما به آدرس ذیل مراجعه کرده و محصولات ما را مشاهده نمایید.

محصولات وب سایت آموزشی گیم آموز

همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات ، شرکت در قرعه کشی و دریافت جوایز و مشاهده نظرات مشتریان در رابطه با محصولات گیم آموز ، از طریق لینک ذیل عضو پیج ایستاگرام گیم آموز شوید.

پیج اینستاگرام گیم آموز

این پست بصورت تبلیغاتی ارسال شده است و پردیس‌گیم هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.