تولید فیلم Breaking Bad از اواسط این ماه شروع خواهد شد | آپدیت: این فیلم داستان جسی پینکمن پس از پایان سریال را روایت خواهد کرد

گزارش: تولید فیلم اسپین‌آف سریال Breaking Bad از اواسط این ماه شروع خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید Breaking Bad، با اینکه سریال پرطرفدار و موفق شبکه AMC در سال 2013 به پایان رسید ولی دنیای آن هم‌چنان ادامه دارد. سریال Better Call Saul که پیش‌زمینه‌ای بر Breaking Bad بوده و اتفاقات قبل از آن را نشان می‌دهد، چند ماه قبل برای فصل پنجم تایید شد و اکنون طی گزارشی جدید به نظر می‌رسد که خالق سریال اصلی، "وینس گیلیگان" (Vince Gilligan)، قصد ساختن فیلمِ Breaking Bad را دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، سایت The Hollywood Reporter در گزارشی اعلام کرده که تولید فیلمی 2 ساعته از از این سریال از اواسط این ماه در نیومکزیکو آغاز خواهد شد. جزئیات دقیقی از این پروژه در دست نیست و AMC نیز هنوز چیزی را به صورت رسمی تایید نکرده است. اگرچه، طبق گزارشات این فیلم در صنعت با نام Greenbrier شناخته می‌شود. دفتر فیلم‌سازی نیومکزیکو تایید کرده که تولید پروژه‌ای با این نام در اواسط نوامبر امسال آغاز خواهد شد.

در حالی که هنوز مشخص نیست آیا داستان این فیلم مربوط به قبل یا بعد از داستان Breaking Bad است یا نه، طبق گزارشات این فیلم برروی "فرار یک مرد دزدیده شده و هدف او برای رسیدن به آزادی" تمرکز خواهد کرد. فیلم‌نامه توسط "گیلیگان" نوشته شده و احتمالا کارگردانی فیلم نیز بر عهده او خواهد بود. هم‌چنین هنوز مشخص نیست که آیا ستارگان اصلی Breaking Bad اعم از "برایان کرانستون" و "آرون پائول" برای این فیلم بازخواهند گشت یا نه.

پخش سریال اسپین‌آف Breaking Bad به نام Better Call Saul نیز از سال 2015 شروع شده است. این سریال داستان وکیل مرموز و خلافکار سریال اصلی، "ساول گودمن" با بازی "باب اودنکرک" در نقش اصلی را روایت می‌کند. پخش فصل چهارم این سریال ماه گذشته تمام شد و سال آینده فصل پنجم و احتمالا پایانی آن از شبکه AMC پخش خواهد شد.

آپدیت: دقایقی پیش وبسایت Polygon در گزارشی اعلام کرد که فیلم سینمایی Breaking Bad دنباله‌ای مستقیم بر سریال اصلی بوده و داستان شخصیت "جسی پینکمن" (با بازی "آرون پائول") و سرنوشت او پس از اتفاقات Breaking Bad را روایت خواهد کرد. به گفته سایت منبع، "مرد دزدیده‌شده" در خلاصه فیلم اشاره‌ای به شخصیت "پینکمن" و سرنوشت او در فصل آخر Breaking Bad دارد.

نظر شما چیست؟ آیا از فیلمی براساس سریال Breaking Bad استقبال خواهید کرد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.