احتمالاََ در Deracine به Bloodborne 2 اشاره شده است

عنوان واقعیت مجازی Deracine که توسط استودیو FromSoftware با مشارکت Japan Studio توسعه یافته است در حال حاضر در دسترس بازیکنان قرار دارد و با این که با توجه به همکاری خارق‌العاده قبلی دو استودیو انتظارات نسبتاََ بالایی از این عنوان داشتیم نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند. Japan Studio و FromSoftware با همکاری یکدیگر درسال 2009 انحصاری Demon's Souls را برای PS3 عرضه کردند و در سال 2015 نیز شاهد شاهکار Bloodborne بر روی PS4 بودیم که یکی از برترین عناوین نسل حاضر به شمار می‌رود.

درخواست برای عرضه Bloodborne 2 بسیار بالا است اما به غیر از چندین شایعه نچندان مطمئن به طور رسمی جزئیاتی از در دست ساخت بودن یا نبودن نسخه دوم Bloodborne به گوش ما نرسیده است؛ اگرچه easter egg پیدا شده در ماجراجویی جدید VR به احتمال وجود یک ادامه برای این عنوان اشاره می‌کند.

بازیکنان می‌توانند در Deracine یک عروسک با نام Fiona پیدا کنند که توانایی "ساخت یک قرارداد" ژست را دارد، طرفداران Bloodborne با این موضوع آشنا هستند. چیزی که موضوع را جذاب می‌کند قسمت توضیحات این عروسک می‌باشد. در این قسمت آمده است:

"یک عروسک دختر Fiona از جنس سنگ که در یک ماجراجویی پایان نیافته حضور داشته است."

می‌دانم که چنین اشاره‌ای می‌تواند از جدیت خاصی برخوردار نباشد اما با توجه به روایت پیچیده و مجهول مانند(غیر مستقیم) FromSoftware می‎توان در نظر گرفت که این شرکت از چنین روشی با طرفداران خود ارتباط بر قرار کرده باشد و اتفاقات Yharnam به پایان نرسیده و با یک ماجراجویی پایان نیافته رو به رو باشیم.

تصویر زیر این Easter Egg را نشان می‌دهد:

اگر Bloodborne 2 در حال حاضر مراحل ساخت خود را طی کند دو سناریو پیش می‌آید یا شاهد عرضه بازی به عنوان لانچ PS5 هستیم و یا این که در روزهای پایانی عمر PS4 شاهد آخرین سورپرایز سونی خواهیم بود. شما کدام سناریو را انتخاب می‌کنید؟