تئاتر گردی هفتگی: از «بینوایان» در اسپیناس پالاس تا «جان گابریل» در تالار مولوی

تئاتر های تهران از هفته آینده که با پایان ایام سوگواری محرم و صفر همراه است، نمایش های جالبی را روی استیج می برد که در سرویس هنری روزیاتو همچون روال هفته های قبل، شماری از آن ها را معرفی میکنیم. در سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد تهران نیز نمایش بینوایان روی صحنه می رود که فروشی در تیوال ندارد. بازیگران این اجرا پارسا پیروزفر، نوید محمدزاده، پری ناز ایزدیار، سحر دولتشاهی، هوتن شکیبا، اشکان خطیبی، امیرحسین فتحی هستند. این تئاتر، گران ترین قیمت بلیط تئاتر در تهران را به خود اختصاص داده که بین ۵۵ تا ۱۸۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

– موزیکال بینوایان فرآیند حرکت شر به خیر، بی عدالتی به عدالت، بطلان به حقیقت، شب به روز، جهنم به بهشت و از هیچ به خدا است.

نمایش کودک مدفون به کارگردانی نیمه ذاکر از ۱۰ تتا ۲۷ آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. قیمت بلیط نیز ۱۰ هزار تومان است.

تئاتر

پوستر نمایش کودک مدفون

تئاتر مستقل تهران از ۷ تا ۳۰ آبان ماه ۹۷ نمایش رپرتوار عصر تجربه را با قیمت بلیط ۱۸ هزارتومان روی صحنه می برد/ نمایش دور ریز هم در این مجموعه تا ۱۴ آبان روی صحنه می رود.

نمایش زندگی در تئاتر به کارگردانی احمد دامیار تا ۶ آذر ماه در دانشگاه تربیت مدرس با بلیط ۱۵هزار تومان روی صحنه می رود.

نمایش هیپنوگوژیک به کارگردانی محمد رضا شریفی نیاز و علیرضا شریفی هر شب در خانه نمایش مهرگان از ۱۸ تا ۳۰ آبان روی صحنه می رود. بهای بلیط نیز ۳۵ هزار تومان است.

پوستر تئاتر خروج ممنوع و عصر تجربه

نمایش خروج ممنوع به کارگردانی گیتی قاسمی در تالار حافظ هر شب ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ آذر روی صحنه می رود.

نمایش آغاز فصلی سرد به کارگردانی مارال قادری در حوزه هنری هر شب ساعت ۱۸ تا ۲۵ آبان روی صحنه می رود. قیمت بلیط نیز ۲۰ هزار تومان اعلام شده است.

نمایش نام برده به کارگدانی علی اصغر دشتی در سالن استاد سمندریان تا ۲۳ آبان ساعت ۲۱ روی صحنه می رود. قیمت بلیط نیز ۳۵ تا ۵۰ هزار تومان است.

پوستر نمایش قبس

نمایش جان گابریل به کارگردانی سعید کریمی درتالار مولوی تا ۲آذر ساعت ۲۰ روی صحنه می رود. قیمت بلیط نیز ۲۵ هزار تومان است.

نمایش قبس به کارگردانی مسعود ترابی، تا ۳۰ آبان هر شب ساعت ۱۹:۳۰ با قیمت بلیط ۳۰ هزار تومان در خانه نمایش مهرگان سالن شماره ۲ روی صحنه می رود.

پوستر تئاتر زمستان بزودی می آید

نمایش دلقک های غمگین به کارگردانی مانلی حسین پور در سالن شماره ۱ خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود.

نمایش زمستان، به کارگردانی محمد نژاد در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان تا ۷ آذرماه ساعت ۲۱ با قیمت بلیط ۲۵ هزار تومان روی صحنه می رود.

نمایش به صرف شام بدون شیرینی به کارگدانی سید صالح علوی زاده، از ۱۸ آبان تا ۹ آذر هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان تهران روی صحنه می رود. سید علی میری، تنها بازیگر این اجرا است.

پوستر تئاتر به صرف شام بدون شیرینی

با تماشای تئاتر در سالن های نمایش پایتخت، اقتصاد تئاتر را تقویت کنیم

نوشته تئاتر گردی هفتگی: از «بینوایان» در اسپیناس پالاس تا «جان گابریل» در تالار مولوی اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.