Bethesda: پشتیبانی ما از عنوان Fallout 76 تمام نشدنی خواهد بود

fallout 76

عنوان Fallout 76 با وجود کاملاً آنلاین بودن، نمی‌تواند برای همیشه قابل بازی بماند. با اینکه شرکت Bethesda هم‌اکنون نمی‌تواند در مورد مدت پشتیبانی از بازی تاریخ مشخصی دهد، ولی این شرکت قصد دارد تا جای امکان از این عنوان پشتیبانی کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech،‌ آقای "پیت هاینز" با سایت GameSpot در مورد پشتیبانی از عنوان Fallout 76 گفتوگو کرد. آقای "هاینز" با بیان اینکه او نمی‌تواند هیچ پیش‌بینی انجام دهد، اما قرار است پشتیبانی از این عنوان بی‌انتها باشد. او در ادامه گفت:

"قرار است پشتیبانی از Fallout 76 تا کی ادامه پیدا کند؟ برای همیشه. نمی‌دانم جواب این سوال را چگونه بدهم. اینطوری نیست که یکی بازی بسازد و بگوید: 'اگر خوش‌شانس باشیم، این بازی تا 10 سال عمر می‌کند.' هیچکس اینطوری فکر نمی‌کند. چند وقت است که بازی World of Warcraft منتشر شده؟‌ آیا سال بعد سرورهای این بازی قطع می‌شوند؟ شک دارم همچین اتفاقی بیافتد.

ما می‌خواهیم تا زمانی که مردم این عنوان را بازی کنند و سرورهای آن خلوت نشود از آن حمایت کنیم. آن زمان که سرورهای بازی را شخصی کنیم یا هر چه که در سال‌های آتی اتفاق بیافتد؛ نمی‌دانم. شاید به جایی برسیم که دیگر مهم نباشد. اما… Fallout سری بزرگی است و طبعاً مسئولیتی بزرگ بر گردنمان. تعهد ما به این سری پایان‌ناپذیر است و قرار است به شکلی مداوم ادامه پیدا کند."

آقای "پیت هاینز" در ادامه توضیح داد که هیچ اجباری توسط مدیریت به استدیو توسعه‌دهنده بازی اعمال نشد تا عنوانی تمام آنلاین مثل Fallout 76 را توسعه دهند:

"اینکه توسعه‌دهندگان ما می‌خواهند چه نوع تجربه‌ای خلق کنند، کاملاً به خودشان بستگی دارد و این خلاف این شیوه است که 'فلان درصد از بازی‌های ما باید شدیداً بر بخش تک‌نفره تمرکز کنند یا تمام آنها عناوین تک‌نفره باشند.' این شیوه‌ای احمقانه و خودخواهانه‌ است. قرار است عنوان بعدی استدیو Arkane چه باشد؟ استدیو BGS می‌خواهد چه بسازد؟ بیایید روی این موارد و اینکه تا چه اندازه هیجان‌زده‌ می‌شویم تمرکز کنیم. اگر ما هیجان زده شویم، فکر می‌کنم دیگران هم مثل ما هیجان‌زده خواهند شد."

عنوان Fallout 76 در تاریخ چهارشنبه 23 آبان برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC عرضه می‌شود.