Diablo Immortal را نمی‌توان به صورت آفلاین تجربه کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، چندی پیش شرکت Blizzard تایید کرد که نمی‌توان عنوان Diablo Immortal را به صورت آفلاین تجربه کرد.

"وایت چنگ"، طراح ارشد بازی Diablo Immortal، در مصاحبه‌ای در جریان مراسم BlizzCon تایید کرد که شما نمی‌توانید به صورت آفلاین این عنوان را تجربه کنید و "بازی به شما این اجازه را نخواهد داد". البته شما می‌توانید تنها بازی را انجام دهید(به عنوان مثال در دموی BlizzCon نشان داده شد که آخرین dungeon را می‌توان تنهایی یا با دوستانتان انجام دهید، این انتخاب به خودتان بستگی دارد) اما بازی به شما اجازه نخواهد داد که بدون اتصال به اینترنت وارد آن شوید.

موضوع اتصال دائمی به اینترنت در مورد بازی‌های موبایل امری تازه و تعجب برانگیز نیست بلکه بسیاری از بازی‌های محبوب این پلتفرم به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارند.

قسمتی از بازی حول یک بخش چندنفره عظیم بنا شده بدین معنا که چنین المان‌‌های چندنفره‌ای ضروری است. وقتی در دنیای بزرگ بازی به جست و جو بپردازید ممکن است سایر بازیکنان را در حال نابودی شیاطین مشاهده کنید و همچنین می‌توانید با دوستانتان وارد سیاه‌چاله‌ها شوید. همچنین در بازی‌ المان‌های اجتماعی مانند Battle.net نیز وجود خواهد داشت که موضوع "فقط آنلاین" را توجیه می‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟