Spellbreak عنوانی در سبک Battle Royale که جادو را جایگزین اسلحه می‌کند

Spellbreak

اکثر عنوان‌های سبک Battle Royale نمی‌توانند از فعل «شلیک کن» پا فراتر بگذارند. درست است، مکانیک ساخت و ساز Fortnite لایه‌ای به ژرفای فرمول سنتی PlayeUnknown’s Battlegrounds اضافه کرد، اما هر دوی این بازی‌ها هنوز هم ذاتا بر پیدا کردن اسحله برای کشتن حریف تکیه می‌کنند. با اینکه بازی‌های کمتر محبوب مانند Realm Royale و The Darwin Project چاشنی خودشان را به این سبک اضافه کردند اما اکثر بازی‌های Battle Royale نمی‌توانند اسلحه‌ها را کنار بگذارند.

حال با Spellbreak آشنا شوید، یک بازی Battle Royale جدید که بر روی جادو تأکید دارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بازی Spellbreak که توسط توسعه‌دهنده Proletriat ساخته شده، یک عنوان سوم‌شخص شوتر است که اسلحه‌ها را به کلی دور می‌اندازد. با ارائه دادن تنوعی از Spell ها، بازی به بازیکن اجازه می‌دهد دسته‌ای از حملات جادویی برای خود جمع کنند. بازیکنان می‌توانند توپ‌های آتشین پرتاب کنند، دیوارهای شعله‌ور بسازند، ابرهای سمّی درست کنند و مجموعه‌ای از مکانیک‌های جادویی مختلف را بکار گیرند.

شاید جذاب‌ترین بخش Spellbreak، سبک هنری Cell-Shaded آن باشد. با حسی به یاد آورنده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، جلوه‌های بصری بازی تصویر زیبا و طراوت‌بخشی از واقع‌گرایانگی زمخت PlayeUnknown’s Battlegrounds و سبک کارتونی بیش از حد و مضحک Fortnite ارائه می‌دهد.

با دنبال کردن چرخه‌ی اکثر عنوان‌های Battle Royale، عنوان Spellbreak هم اکنون در مرحله‌ی Pre-alpha به سر می‌برد. توسعه‌دهنده‌ی بازی هم اکنون Founder’s Pack های فراوانی را ارائه می‌دهد که هرکدام جوایز خاصی به همراه دارند. می‌توانید برای دسترسی به نسخه‌ي Pre-alphaی بازی در این لینک درخواست بدهید.

در زیر نیز می‌توانید تیزر کوتاهی از بازی را مشاهده کنید.

دانلود کیفیت SD | دانلود کیفیت HD

مشاهده به صورت تمام صفحه

نظر شما در این باره چیست؟