Blizzard قصد ندارد شخصیت دیگری در Overwatch را بازسازی کند

Overwatch

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، در یک مصاحبه در BlizzCon، جف گودمن (Geoff Goodman)، سرپرست طراحی قهرمان‌ها در Overwatch، اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بازسازی آتی در بازی نیست.

چه از بازسازی‌های Overwatch خوشتان بیاید چه نیاید، آن‌ها در تغییر متای بازی و بهبود وضعیت کلی آن مؤثر بوده‌اند. البته برخی افراد می‌گویند که Mercy بعد از بازسازی‌اش کمی ضعیف‌شده و برخی دیگر نیز به گیم‌پلی بسیار پیشرفت کرده‌ی Hanzo اشاره می‌کنند. اینکه کدام را در نظر بگیرید به انتخاب شماست.

اما از قرار معلوم، در پی بازسازی Torbjörn، تیم مسئول Overwatch به اینکه اوضاع در همین حالت بماند راضی هستند. وقتی از گودمن پرسیده شد که آیا Blizzard بازسازی قهرمان‌ها را متوقف مي‌کند یا نه، او گفت که بالاخره این اتفاق می‌افتد، حتی گفت «امیدوار است» که به آن نقطه برسند.

"در حال حاضر برنامه‌ای برای بازسازی کسی نداریم، اما این نکته جلودار ما نخواهد بود اگر تشخیص بدهیم که بازی در حال تغییر به شکلی است که این کار مجددا ضروری است."

هرچند گودمن این را گفت که گفتگوهای داخلی‌ای درمورد بازسازی Bastion بوده است، و اینکه بحث طولانی‌ای درمورد جایگاهش در Overwatch داشته‌اند. اما با در نظر گرفتن موقعیت خوب و قدرتش، او گفت مطمئن نیست که Bastion بازسازی خواهد شد یا نه.

حداقل می‌توانید با خیال راحت به بازی با یک قهرمان بپردازید بدون اینکه در آینده‌ای نزدیک دچار تغییر چشمگیری بشوند.