Blizzard به رهبری کارگردان سابق World of Warcraft در حال توسعه عنوانی در یک سبک کاملا جدید است

Blizzard به رهبری کارگردان سابق World of Warcraft در حال توسعه عنوانی در یک سبک کاملا جدید است

امروز روز BlizzCon است. رویداد سالیانه Blizzard و طرفداران که در کالیفرنیا برگزار می‌شود؛ انتظار می‌رود در این رویداد Blizzard از چندین پروژه جدید و یا چیزهایی دیگر رونمایی کند (بیشتر پیرامون سری Diablo).

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، رئیس جدید Blizzard یعنی "جی‌آلن برَک" (J. Allen Brack) به تازگی در مصاحبه‌ای به صورت خلاصه اشاره کرده که پروژه جدید "تام چیلتون" (Tom Chilton) که در سال 2016 جهت کار برروی آن از دنیای World of Warcraft جدا شد، عنوانیست که Blizzard تا کنون هیچ بازی‌ـی شبیه به آن نساخته است.

"شما باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید پول خود را در کجا و چگونه سرمایه‌گذاری کنید. ما توسعه‌دهندگان ارشد و حرفه‌ایِ بسیاری داریم که به ساخت بازی در سبک‌های مختلف علاقه دارند. "تام چیلتون" بیش از 13 سال برروی سری WoW کار کرده است. او و من، در کار قدیمی من، پروژه‌ای جدید را شروع کردیم که شبیه به هیچ‌کدام از بازی‌ها و کارهای قبلیِ Blizzard نبود. وی در مورد این پروژه جدید بسیار مشتاق بود. او بازی‌های بسیاری را در آن سبک تجربه کرده و درک خوبی از آن دارد. "تام" در این مورد کاملا هیجان‌زده است و ما نیز می‌خواهیم به او کمک کنیم."

با نگاه کردن به کارنامه Blizzard از زمان تاسیس، بازی‌هایی در سبک‌های مختلف می‌بینیم؛ آن‌ها بازی‌هایی در سبک اکشن نقش‌آفرینی (Diablo)، در سبک استراتژی (Warcraft و Starcraft)، در سبک MMORPG (سری World of Warcraft)، بازی‌های دیجیتالی کارتی (Hearthstone) و بازی‌های شوتر اول‌شخص (Overwatch) ساخته‌اند. اگر آن‌ها برروی عنوان و سبکی کاملا جدید و متفاوت نظیر فایتینگ یا ریسینگ کار نکنند، می‌توان احتمال داد شاهد عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی که این روزها بسیار محبوب است، باشیم.

در رابطه با دنیای بازی نیز احتمالا شاهد کندوکار در یکی از IPهای فعلی Blizzard باشیم. چرا که "برک" در ادامه مصاحبه خود گفت که از نظر او Blizzard می‌تواند با استفاده از شخصیت‌ها و داستان IPهای فعلی خود، ده‌ها بازی متفاوت بسازد.

"Blizzard از همه‌ی ما بزرگ‌تر است و ما باید مطمئن شویم که بازی‌ها، فرانچایزها، شخصیت‌ها و IPهای ما به خوبی ادامه داشته باشند. ما درباره IPهای مختلفی که در اختیار داریم فکر می‌کنیم و این احساس را داریم که می‌توان از دلِ هر کدام از آن‌ها چندین بازی جدید ساخت. به نظر ما ده‌ها شخصیت و موقعیت داستانی برای ساخت تجربه‌هایی متفاوت وجود دارد. "

"مثلا Overwatch را به عنوان آخرین عنوانی که عرضه‌ کرده‌ایم در نظر بگیرید؛ به نظر ما Overwatch، عنوانی که امروزه همه آن را می‌شناسند، بخش کوچکی از پتانسیل و اکوسیستمی که این سری می‌تواند داشته باشد را ارائه می‌دهد. این برای تمامی بازی‌های ما صدق می‌کند. Warcraft III و World of Warcraft را در نظر بگیرید؛ این 2 تجربه‌هایی کاملا متفاوت ارائه می‌دهند ولی داستان، شصخیت‌ها و دنیای آن‌ها مشترک است. "

"ادامه‌دادن چنین چیزهایی فوق‌العاده است ولی خوب‌بودن آن‌ها مهم‌ترین بحث است. Blizzard به خاطر ساخت بازی‌های عالی شناخته می‌شود. بازی زمانی عرضه می‌شود که کاملا برای تجربه‌کردن آماده باشد. "

به احتمال خیلی زیاد بازی جدید "تام چیلتون" در BlizzCon امسال معرفی نخواهد شد. Blizzard نیز برای بازی‌هایش وقت کافی می‌گذارد و عناوینش را با عجله و بی‌دقت منتشر نمی‌کند. پس احتمالا در رویدادهای آینده باید منتظر معرفی آن باشیم.

نظر شما چیست؟ دوست دارید بازی جدید Blizzard در چه سبکی باشد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.