Blizzard سرانجام از بازسازی Warcraft III با نام Warcraft III: Reforged رونمایی کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، امروز در مراسم BlizzCon 2018 شاهد یک سورپراز جنجالی بودیم. شرکت Blizzard اعلام کرد که بازی کلاسیک محبوب Warcraft III: Reign of Chaos را در یک پکیج بازسازی شده با نام Warcraft III: Reforged در دست ساخت دارد.

عنوان Warcraft III یک بازی فانتزی استراتژیک ریل تایم می‌باشد که توسط Blizzard توسعه یافته و در ماه جولای 2002 در دسترس دارندگان رایانه‌‎های شخصی قرار گرفت. بازی ادامه‌ای بر Warcraft: Orcs and Humans می‌باشد.

بازیکنان در این عنوان باید به جمع آوری منابع، ساخت و ساز پایگاه، کنترل نیروها و قهرمانان بپردازند تا بر نیروهای رقیب پیروز شوند. البته در بازی 4 گروه قابل بازی Humanها،Undeadها،Orcها و Night Elveها وجود دارند که هر کدام در بخشی قدرتمند هستند و در قسمتی ضعف دارند.

کمپین(بخش داستانی) بازی همانند StarCraft می‌باشد بدین معنا که داستان از طریق قهرمانان نژادهای مختلف ذکر شده روایت خواهد شد.

بازیکنان قدیمی به یاد دارند که Warcraft III توانست در فروش موفق عمل کند و تنها در یک ماه بیش از 4.5 میلیون نسخه فروش داشت.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد بازسازی ذکر شده ندایم اما انتظار می‌رود این عنوان در سال 2019 برای PC عرضه شود. البته مدت زیادی نباید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشید چرا که موضوع اصلی و کاور مجله ماه بعد GameInformer به Warcraft III: Reforged اختصاص دارد.

نظر شما در این باره چیست؟