جزئیاتی از بازی بعدی سازنده عناوین Limbo و Inside منتشر شد

استودیوی Playdead که عناوین تحسین شده­ دو بعدی Limbo و Inside را در کارنامه دارد، از "محدودیت های بازی های دو بعدی" خسته شده و برای پروژه بعدی خود که از عناوین قبلی این استودیو بزرگ‌تر بوده و جهان باز‌تری دارد، زاویه دید سوم شخص را انتخاب کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN، "آرنت جنسن"، بنیان گذار استودیو Playdead و کارگردان بازی های Limbo، Inside و پروژه در دست ساخت در مصاحبه ای با سایت دانمارکی گفته است: "این بازی جهان بازتری داشته و از دو عنوان قبلی کمی بزرگتر و به شکل سوم شخص خواهد بود؛ من از محدودیت هایی که در بازی های دوبعدی با آن مواجه هستیم خسته شده‌ام. ما در تمام طول سال‌های گذشته به طور کامل به آن‌ها پرداخته ایم. "

جنسن تأکید می کند که بازی بعدی Playdead یک عنوان ماجراجویی علمی تخیلی خواهد بود – ماه گذشته، ما این‌طور شنیدیم که این عنوان "یک بازی علمی تخیلی نسبتا تنها است که در نقطه‌ای نامعلوم از کیهان جریان خواهد داشت" در صورتی که اشاره به تنها بودن به اندازه کافی درباره بازی توضیح نمی دهد، می‌توانید به گفته "جنسن" مراجعه کنید؛ طبق صحبت‌های او، این عنوان بر اساس "همان احساس دو بازی قبلی خواهد بود". او در ادامه از کلمه «مالیخولیا» برای توصیف این حس استفاده کرد.

اوایل امسال استودیو Playdead پروژه ی بعدی خود را با یک اثر هنری که در آن یک فرد تنها در دهانه یک تونل پشت به منظره ای سرد و سفید ایستاده است، معرفی کرد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.