هیروی 29ام Overwatch به نام Ashe معرفی شد + تریلر و تصاویر هنری

هیروی 29ام Overwatch به نام Ashe معرفی شد + تریلر و تصاویر هنری

BlizzCon 2018 به تازگی شروع شده و در مراسم اولیه آن Blizzard از چندین مورد جدید از جمله هیرو جدید Overwatch به نام Ashe رونمایی کرده است. در کنار این رونمایی، Blizzard انیمیشنی کوتاه از شصخیت McCree نیز منتشر کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، تازه‌ترین شخصیت اضافه‌شده به Overwatch شخصیت موسفید و اسلحه به دست Ashe است. او رهبر گروه Deadlock بوده و در گذشته نیز با McCree دیدار داشته است. البته آن‌ها اکنون با هم رابطه خوبی نداشته و با یکدیگر مشکل دارند. همان‌طور که در انیمیشن زیر مشاهده می‌کنید، McCree بر او غلبه کرده ولی می‌بینید Ashe نمی گذارد که این روند دوام زیادی داشته باشد.

انیمیشنی کوتاه با محوریت شخصیت McCree

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در ادامه می‌توانید با توانایی‌های Ashe آشنا شده و در پایان به تماشای تریلر و تصاویر هنری منتشر شده از این شخصیت بنشینید.

Ashe یک هیرو کلاس Damage است که از طریق اسلحه اسنایپر و یا اسلحه نزدیک خود به مبارزه با دشمنان می پردازد. وی با پرتاب کردن دینامیت به دشمنان ضربه زده و اسلحه coach gunاش بین او و دشمنان فاصله می اندازد. Ashe تنها نیست؛ چرا که می تواند در هنگام نیاز B.O.B، متحد خود را فراخوانده تا به میدان مبارزه بیاید.

توانایی‌ها:

The Viper: اسلحه نیمه خودکار Ashe سریع شلیک می‌کند. هم‌چنین با پایین‌آوردن هدف اسلحه او می‌تواند شلیک‌هایی دقیق‌تر و قوی‌تر داشته باشد.

Dynamite: Ashe دینامیتی در حال انفجار پرتاب می‌کند که پس از مدت کوتاه و یا بعد از شلیک‌کردن، منفجر می‌شود. این انفجار حاصل از دینامیت دشمنان را آتش زده و در طول زمان ضربه بیشتری به آن‌ها وارد می‌کند.

Coach Gun: Ashe به دشمنان روبروی خود ضربه زده و با رفتن به عقب بین خود و دشمنش فاصله می‌اندازد.

B.O.B: Ashe همراه ومتحد قدرت‌متد خود یعنی B.O.B را فرا‌خوانده تا با حمله به جلو و پرتاب‌کردن دشمنان به هوا، آن‌ها را از طریق توپ‌های جنگی‌اش نابود کند.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

Overwatch هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. Blizzard هنوز هیچ تاریخ انتشار معینی برای این هیرو اعلام نکرده ولی به احتمال زیاد در ماه‌های آینده شاهد عرضه این هیرو خواهیم بود.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.