تریلر و اطلاعاتی از نقشه‌های جدید عنوان Battlefield V منتشر شد

تریلر و اطلاعاتی از نقشه‌های جدید عنوان Battlefield V منتشر شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، به تازگی شرکت EA و استودیوی DICE تریلر جدیدی را از عنوان Battlefield V منتشر کرده‌اند که تعدادی از نقشه‌های جدید این بازی را به نمایش می گذارد. این نقشه‌ها به ترتیب Hamada و Aerodrome (واقع در آفریقای شمالی)، Twisted Steel و Arras (واقع در فرانسه)، Rotterdam و Devastation (واقع در هلند) و Narvik و Fjell 652 (واقع در نروژ) می‌باشند. علاوه بر آن نگاه سریعی‌ای هم به Panzerstorm خواهیم داشت که یکی از نقشه‌های رایگان پس از عرضه‌ی بازی می‌باشد.

شما در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

علاوه بر آن اطلاعات بیشتری هم در رابطه با این نقشه‌ها منتشر شد تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید:

Hamada

این نقشه با الهام از یکی از مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین نقاط میان دو کشور لیبی و مصر ساخته شده است. این منطقه در طول سال‌ها 1941 و 1942، صحنه‌ی جنگ میان نیروهای محور و متحدین بوده است. آیا علاقه به جنگیدن در هواپیماها یا تانک‌ها دارید؟ پس این نقشه برای شما طراحی شده است؛ زیرا که تمرکز آن بر روی یک مبارزه‌ی تمام عیار با وسایل نقلیه است. البته شما گاهی هم باید از این وسایل پیاده شوید تا بتوانید مهمات و وسایل مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. پیاده نظام‌های این منطقه باید خود را به ارتفاعات پایین برسانند، زیرا که این نقشه فضای مناسبی برای پرواز دارد و اگر در ارتفاعات بالا کسی قرار داشته باشد، به راحتی کشته خواهد شد.

Aerodrome

این نقشه بر اساس حملات بریتانیا بر تاسیسات آلمان ساخته شده و شامل خطوط تولید و فرودگاه‌هایی می‌شود که در لیبی قرار داشتند و در طول سال‌های 1942 و 1943 مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این بخش توسط ژنرال اروین رومل (Erwin Rommel) فرماندهی می‌شده و افراد آن پس از حملات، مجبور به عقب نشینی به سمت غرب لیبی و پس از مدتی تسلیم شدند. این نقشه مخصوص مبارزات میان پیاده نظام‌ها می‌باشد، اما اگر خلبانی به اندازه‌ی کافی باهوش باشد، می‌تواند در این منطقه که شدیدا تحت فشار است، نقش موثری داشته باشد.

Twisted Steel

این نقشه شامل رودخانه‌ی اسلخده که جزو مرز کشورهای فرانسه و بلژیک است، می‌شود. در این منطقه شاهد رویداد تاریخی خاصی نبوده‌ایم، اما در سال 1940 جنگ‌هایی در آن صورت گرفت و شما می‌توانید به غیر از یک پل خراب شده، روستایی را در آن مشاهده کنید.

Arras

این نقشه، شرح دهنده‌ی ماجرای سقوط کشور فرانسه می‌باشد که منجر به عقب نشینی نیروهای بریتانیا شد. همچنین نیروهای متحد در مه 1940 یک ضد حمله را برعلیه ارتش آلمان انجام دادند. در این نقشه، شما بازهم می‌توانید مناطق را روستایی را مشاهده کنید که شباهت‌هایی به نقشه‌ی Soissons در Battlefield 1 و even Harvest Day در Battlefield: Bad Company دارد. محیط‌های این منطقه بسیار زیبا هستند، اما زیاد به زرق و برق‌های آن خیره نشوید؛ زیرا که ممکن است در لحظه‌ای توسط یک تانک یا تک تیرانداز مورد هدف قرار گیرید.

Rotterdam

این نقشه بر اساس یکی از جنگ‌های نه چندان آشنای جنگ جهانی دوم در مه 1940 طراحی شده است. جایی که برخلاف انتظارها، آلمان توانست از موانع هلند عبور کند، اما با مخلافت سخت این کشور روبه رو شد. شما در این منطقه می‌توانید ساختمان‌های بلند، بازارها و راه آهن را مشاهده کنید که زمینه‌ی مناسبی را برای به وجود آمدن جنگ‌های نزدیک فراهم می‌کند، پس مراقب اطرافتان باشید.

Devastation

این نقشه، قسمت دیگری از جنگ‌های آلمان‌ها و هلند را به تصویر می‌کشد. در حالی که نقشه‌ی Rotterdam یک شهر پررونق را به ما نشان می‌دهد، در این منطقه شاهد یک کلان شهر هستیم که توسط بمباران‌های وحشتناکی ویران شده است. شما باید در جاده‌های مستقیم، ویرانه‌ها و اسلکت فلزی ساختمان‌ها مبارزه کنید و می‌توانید از یک کلیسا هم که یک موقعیت دفاعی خوب دارد استفاده کنید.

Narvik

این نقشه با الهام از منطقه‌ی بندری نارویک طراحی شده، جایی که سربازان متحد و محور بر سر موقعیتی استراتژیک و حیاتی که شامل منابع غنی سنگ آهن می‌شد، با هم مبارزه می‌کردند. اگر شما دنبال یک نقشه‌ی جامع و جذاب می‌گردید که خیلی پیچیده نباشد، Narvik می‌تواند انتخاب عالی‌ای باشد.

Fjell 652

این نقشه شامل کوه‌ها و قله‌های بلندی می‌شود که در خود محیط‌های بسته، پیچیده و باریک دارد و می‌تواند موقعیت‌های عالی‌ای برای مبارزات مختلف ایجاد کند. شما می‌توانید شباهت‌های میان این نقشه و Argonne Forest در Battlefield 1 از لحاظ محدودیت‌ها و فضاهای بسته مشاهده کنید.

نظر شما جیست؟ این نقشه‌ها تا چه اندازه جذابیت دارند؟ عنوان Battlefield V در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) برای پلتفرم‌های PS4 ،PC و Xbox One منتشر می‌شود. اگر نسخه‌ی Deluxe بازی را پیش خرید کنید، 5 روز و اگر از مشترکان سرویس Origin Access Premier باشید، 11 روز زودتر می‌توانید به بازی دسترسی داشته باشید.