ایستر اِگی غم‌انگیز در عنوان Red Dead Redemption 2 پیدا شد + راهنمای پیدا کردن آن

ایستر اِگی غم‌انگیز در عنوان Red Dead Redemption 2 پیدا شد + راهنمای پیدا کردن آن

نه‌ تنها بخش داستانی عنوان Red Dead Redemption 2 شامل چندین یادآور به عنوان اول این سری است، بلکه تعدادی از ایستر اگ‌های (Easter Egg) آن که در محیط بازی پخش شده‌اند، صحنه‌هایی از بازی اول به خاطر ما می‌آورند. یکی از این ایستر اگ‌ها مربوط به شخصیت Bonnie MacFarlane، یکی از یاران اصلی John Marston در RDR1 است. در روایت داستانی سری Bonnie ،RDR ازدواجی ناموفق دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamespot، در RDR2 شما می‌توانید مردی را که بر ساحل دریاچۀ‌ Flat Iron Lake (در تصویر زیر مشخص شده است) درازا خوابیده است، پیدا کنید. در نگاه اول به نظر می‌رسد که او مرده است، اما با یک تکان شما، از جای خود بلند شده و قبل از افتادن و مردن، نامه‌ای را به سینۀ شما می‌کذارد. عنوان این نامه "Letter To bonnie MacFarlane" است و به نطر می‌رسد که توسط شوهر طلاق گرفتۀ Bonnie نوشته شده است.

red dead redemption 2

این نامه، نامه‌‌ای غم‌انگیز است.

در متن این نامه، مرد بی‌نام از Bonnie بابت اینکه چگونه "کنترل همه‌چیز در ذهنش از دستش در می‌رود" معذرت می‌خواهد. او سپس می‌گوید که سرنوشت او و bonnie به هم گره خورده است که متأسفانه در نهایت چنین چیزی رخ نمی‌دهد.

متن کامل نامه در زیر آمده است:

"خانم MacFarlance عزیز، معذرت می‌خواهم. واقعاً می‌گویم. معذرت می‌خواهم. تو راست می‌گویی. من واقعاً راحت اجازه می‌دهم که کنترل چیزها از دستم در رود. همیشه اینگونه بوده است. من این مشکلم را قبول دارم، ولی من دوستت دارم. ما برای هم ساخته شدیم. این سرنوشت ماست. می‌دونم که اینطوری است. خواب دیدم که من و تو داریم بچه بزرگ می‌کنیم. تو به عنوان همسرم بسیار خوشحال بودی و من هم به عنوان همسرت، احساس غرور می‌کردم. نه رویاها دروغ می‌گویند و نه من.

من برای کسب مال و ثروت راهی سفر شدم و زمانی که به عنوان یک مرد ثروتمند برگردم، تو خواهی دادید که چه همسر و پدر خوبی برای تو و فرزندانمان می‌شوم. و نه، من تا آن موقع پیر نمی‌شوم. در این مورد تو اشتباه می‌کنی. کلی چیز هست که می خواهم به تو بگویم. من ادامه این نامه را بعداً می‌نویسم، اما باور کن وقتی می‌گویم سرنوشت ما،‌ زندگی شاد و طولانی‌مدت با هم است، واقعاً اینطوری است. هر چقدر هم من به شکل پَستی به این دنیا آمده باشم، حتی پدرت هم این را باور و من را قبول می‌کند."

بعد از اینکه نامه را خواندید، جعبۀ نزدیک جسد را بازرسی کنید؛ شما درون این جعبه می‌توانید چند بطری ویسکی، پول، ساعت و چند آیتم دیگر پیدا کنید.

red dead redemption 2