پروژه بعدی کارگردان انیمه Castlevania احتمالاً سریالی بر اساس سری The Legend of Zelda است

legend of zelda

آخر هفتۀ پیش، فصل دوم سریال انیمه‌ای Castlevania بر روی سرویس Netflix منتشر شد که به گفتۀ طرفداران این سری، نسبت به فصل اول از لحاظ کیفی بهتر و طولانی مدت‌تر است. اما ظاهراً کارهای بیشتری از کارگردان این سری، آقای “آدی شَنکار (Adi Shankar)” در راه است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Comicbook، طبق گزارش منتشر شده از سایت The Wrap، و صفحۀ اینستاگرام “شنکار”،‌ ایشان در مذاکره‌ای برای تولید سریالی با همکاری “یک شرکت معروف گیمینگ ژاپنی” هستند. اگر چه آقای “شنکار” قصد ندارد دربارۀ این موضوع تا جمعه 25 آبان صحبت کند، بر اساس این گزارش به نظر می‌آید که این سریال اقتباسی از سری بازی The Legend of Zelda شرکت Nintendo باشد.

“شنکار” در پست خود گفت:‌

“می‌توانم تایید کنم که در حال کار با یک شرکت معروف گیمینگ ژاپنی برای تولید سریالی بر اساس یکی از سری بازی‌های نمادین این شرکت هستم. در روز جمعه 25 آبان ساعت 13:00 از جزئیات این سریال خبر می‌دهم. عاشق همۀ شما هستم. ممنونم که مرا در این سفر همراهی می‌کنید. سرگرم کردن شما همچنان برای من یک افتخار است.”

اما در گزارش سایت The Wrap منحصراً از سری Zelda نام برده شده، که اگر حقیقت داشته باشد، فعالیت “شنکار” همچنان حول محور بازی‌ ادامه می‌یابد. در کنار Castlevania، “شنکار” در تولید فیلمی تلویزیونی بر اساس سری بازی Assassin’s Creed نیز همکار داشته است.

تاکنون “آدی شنکار” در مورد سری The Legend of Zelda نظری نداده و ما باید تا 25 آبان صبر کنیم. اگر واقعاً پروژۀ بعدی آقای “شنکار” از این سری معروف باشد، نمی‌توان صبر کرد تا دید جه شکلی خواهد بود. به خصوص اگر سبک انیمیشن آن همانند سبک Castlevania باشد.

در این بین، شرکت Nintendo تنها به بیان اینکه “ما در این مورد چیزی برای اعلام کردن، نداریم” بسنده کرده است. به احتمال قوی آنها قبل از اینکه بخواهند وارد جزئیات شوند، منتظر اعلامیه رسمی از خودِ آقای “شنکار” هستند.

چگونه برای مقاله خود اینتروداکشن بنویسیم؟

سریال اقتباس یافته از سری بازی The Legend of Zelda که توسط شرکت Netflix ساخته شده باشد، چیزی است که برای مدتی طولانی شایعه شده و با بازگشت شرکت Nintendo در صنعت فیلم‌سازی با عرضۀ فیلمی بر اساس سری Super Mario Bros (با همکاری شرکت Illumination Entertainment)، ما گمان کردیم که دیر یا زود خبر تولید این سریال هم منتشر شود. ما شما را از جزئیات کار “شنکار” به محض اینکه تأیید شوند، با خبر می‌کنیم.

در این حین، شما می‌توانید فصل دوم سریال انیمه‌ای Castlevania را در سرویس Netflix مشاهده کنید.