گزارش: Titanfall 3 و Star Wars Jedi: Fallen Order در سال 2019 عرضه خواهند شد

ما برخی از برنامه‌های EA برای سال 2019 را می‌دانیم، یکی از آن‌ها عرضه بازی جدید شرکت Bioware یعنی Anthem در ماه فوریه 2019(بهمن 97) می‌باشد و از طرفی می‌دانیم بازی‌های ورزشی شرکت طبق برنامه همیشگی در اواسط به سمت اواخر سال منتشر خواهند اما بقیه سال شاهد چه عناوینی از سوی EA خواهیم بود؟

خب بر اساس بیانیه رسمی شرکت، به نظر می‌رسد Reswapn Entertainment کنترل نیمه دوم سال 2019 را در دست خواهد گرفت و جالب است بدانید با دو پروژه بزرگ خود این کار را انجام خواهد داد.

IGN گزارش مذکور را منتشر کرد که شرکت ناشر، EA، در آن اعلام کرده است بازی‌های زیادی در استودیو‌های مختلف آن‌ها در دست توسعه قرار دارد. در میان آن‌ها استودیو تازه خریداری شده Respawn نیز وجود دارد که به سختی بر روی دو بازی کار می‌کند که برای عرضه در تعطیلات سال آینده برنامه ریزی شده‌اند.

اگرچه نام دو پروژه در دست توسعه Respawn اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها Star Wars Jedi: Fallen Order باشد که انتظار داریم در نزدیکی اکران Star Wars:IX در دسامبر 2019 عرضه شود البته این شانس وجود دارد که همانند SW: Battlefront II بازی زودتر منتشر شود اما همه چیز در EA Play 2019 مشخص خواهد شد که در زمان E3 2019 برگزار می‌شود.

حال بازی دوم چه می‌‎شود باید متظر چه چیزی باشیم؟ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، وبسایت IGN اشاره می‌کند که به احتمال بسیار زیاد شاهد نسخه بعدی سری Titanfall یعنی Titanfall 3 خواهیم بود که البته این پروژه به احتمال زیاد زودتر از Fallen Order عرضه خواهد شد. به طور حتم Titanfall نمی‌خواهد تحت تاثیر عرضه بازی بزرگی مانند Star Wars قرار بگیرد و پتانسیل فروش خود را از دست بدهد. EA در سال 2016 این اشتباه را کرد و Titanfall 2 را یک هفته بعد از Battlefield 1 منتشر کرد.

لازم به ذکر است که EA به طور رسمی نام دو پروژه را اعلام نکرده است و منابع مختلف پیشبینی می‌کنند که باید منتظر Titanfall 3 و Fallen Order باشیم. از آن‌ جایی که تیم Respawn در ساخت بازی‌های چند نفره آنلاین مهارت دارد پیشبینی می‌شود پروژه جنگ ستارگان احتمالی آن‌ها یک بازی چند نفره باشد اما کسی چه می‌داند شاید در نهایت با یک بازی شوتر داستانی رو به رو شدیم.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما Respawn Entertainment قابلیت ساخت یک بازی جنگ ستارگان مورد قبول طرفداران سرسخت این سری فیلم را دارد؟