Assassin’s Creed Odyssey بیش از انتظارات فروش داشته است

Ubisoft گزارش تغییرات سهام و سودآوری خود را برای نیمه اول سال مالی 2018 منتشر کرد و به نظر می‌رسد Assassin's Creed Odyssey فروش بسیار خوبی داشته است. اگرچه Ubisoft اعلام نکرد که آیا فروش نسخه جدید از Origins رد کرده یا خیر اما به این نکته اشاره کرد که عملکرد بازی در بحث فروش فراتر از انتظارات می‌باشد و 45 درصد کل فروش به صورت دیجیتالی انجام شده است.

Ubisoft همچنین اعلام کرد The Divison 2 رکورد ثبت نام برای بتا را شکسته و انتظار می‌رود بیشتر از Far Cry 5 فروش داشته باشد. Far Cry 5 مورد استقبال طرفداران قرار گرفت و توانست از نسخه قبل خود نیز پیش بگیرد و تیم فرانسوی سازنده انتظار دارد عنوان بعدی حتی بهتر از Odyssey عمل کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، ناشر فرانسوی در ادامه اعلام کرد که Rainbow Six Siege در سال جاری با 40 میلیون بازیکن دومین فعالیت قوی خود را دیده است در حالی که For Honor مرز 15 میلیون بازیکن کل را رد کرد.

همانطور که می‌دانید Ubisoft یکی از آن شرکت‌هایی می‌باشد که سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی مدل GaaS(بازی به صورت سرویس) کرده است. اگرچه بسیاری از بازیکنان مخالف این موضوع هستند اما شرکت فرانسوی اعلام کرد که سرمایه گذاری جواب داده و 50 درصد رشد کرده است.

نظر شما در این باره چیست؟