تماشا کنید: تریلر گیم‌‌پلی جدید Twin Mirror،‌ اولین معمای بازی را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدید Twin Mirror،‌اولین معمای بازی را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدیدی از بازی روانشانسی مهیج استودیو Dontnod به نام Twin Mirror برای نخستین بار در مراسم Paris Games Week به نمایش در آمده که به آموزش حل اولین معمای بازی می‌پردازد.

داستان از این قرار است که شخصیت اصلی بازی، سم هایز (Sam Hayes)، به زادگاه خود برمی‌گردد تا در خاکسپاری بهترین دوستش شرکت کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Duashockers، شخصیت دوم سم، او را در این سفر همراهی می‌کند. این شخصیت دوم اعتماد به نفس و غریزه محافظت از خود و مراقبتی که او در خود ندارد را نشان می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رود، این انعکاس از شخصیت سم، که البته با شخصیت اصلی او فرق می‌کند، نظرات بسیاری را در مقایسه این بازی با فیلم Fight Club به ارمغان می‌اورد، فیلمی که در آن تایلر دردن (Tyler Durden) دقیقا همان نقشی را به نمایش می‌گذارد که نویسنده فیلم از او خواسته بوده است. در این مورد اما شخصیت دوم کمتر وابسته به هرج و مرج طلبی بوده و بیشتر تظاهر به دانای کل بودن می‌کند. تمرکز بر روی یک شهر کوچک در آمریکا و همچنین عنوان بازی که Twin Mirror نام دارد، باعث مقایسه این عنوان با فیلم Twin Peaks نیز می‌شود که به طور مشابه بر روی اعضای روستای کوچکی که به دنبال یک قاتل می‌گردند، متمرکز است.

سم در شب خاکسپاری هوشیاری خود را از دست داده و یک پیراهن خونین که متعلق به خودش است را پیدا می‌کند. او می‌تواند به ناحیه از حافظه‌اش وارد شود، ناحیه‌ای که در آن مجموعه‌ای از رویدادها را با استفاده از نشانه هایی که در دنیای واقعی پیدا کرده و همچنین تعامل با بخش‌های برجسته شده ناحیه حافظه، در کنار یک دیگر قرار می‌دهد تا ترتیب رویداد‌ها را بازسازی کند. تحقیقات او درباره عدم هوشیاری‌اش او را به سمت دیگر راز‌هایی که Basswood را دچار دردسر می‌کنند، هدایت کرده و تعیین می‌کند که چه کسی می‌تواند قابل اطمینان باشد و چه کسی خیر.

اولین قسمت از Twin Mirror با نام "Lost on Arrival" در سال 2019 برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر شده و به روز رسانی‌های بیشتری بعد از انتشار برای این عنوان عرضه خواهد شد. این بازی اولین همکاری Dontnod با Bandai Namco Entertainment بوده و دومین آی پی اصلی این استودیو بعد از سری محبوب Life is Strange که به تازگی اولین قسمت از فصل دومش منتشر شده، می‌باشد.

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت SD|دانلود با کیفیت HD

نظر شما در این باره چیست؟