فیل اسپنسر: Xbox One X بهترین کنسول برای اجرای Red Dead Redemption 2 است

red dead redemption 2

عنوان Red Dead Redemption 2 صرف نظر از اینکه بر روی چه کنسولی اجرا شود، زیبا و روان است. اما اگر به دنبال بهترین عملکرد هستید، باید آنرا با کنسول Xbox One X اجرا کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Comicbook،‌ اگر ساعتی را در عنوان Red Dead Redemption 2 صرف کرده باشید، می‌دانید که این عنوان یکی از زیباترین و از لحاظ فنی یکی از شگفت‌انگیزترین عناوین ساخته شده است. RDR2 عنوانی روان و زیباست و می‌توان چنین ویژگی‌هایی را در نورپردازی غروب خورشید از جنوب غرب که بر باتلاق‌ها می‌تابد، در چهره‌های پرجزئیات شخصیت‌های بازی و در چشم‌اندازهای فراوان بازی مشاهده کرد.

با این وجود، عنوان جهان‌باز وسیع RDR2 تنها بر روی قدرتمندنرین کنسول جهان، یعنی Xbox One X، به بهترین شکل ممکن اجرا می‌شود. این دستاوردی است که آقای "فیل اسپنسر"، رئیس بخش Xbox، از آن یاد کرده به آن افتخار می‌کند.

آقای "فیل اسپنسر" با ریتوییت کردن تحلیل فنی بازی توسط سایت Digital Foundry که در آن اعلام شد که Xbox One X بهترین کنسول برای اجرای RDR2 است، بیان کرد: "Red Dead Redemption 2 به بهترین شکل و نحو ممکن بر روی کنسول Xbox One X اجرا می‌شود". اگر چه مقصود اصلی آقای "اسپنسر" شروع جنگ کنسولی نبود و ایشان طی توییتی دیگر گفت که او فقط عنوان مقاله را ریتوییت کرده و این جمله بصورت خودکار در توییت او ظاهر شده، به هر حال این گفتۀ آقای "اسپنسر" باعث شروع جنگ کنسولی میان طرفداران شد.

در همان توییت جدید، آقای اسپنسر به اینکه کنسول Xbox One X بهترین کنسول برای اجرای آن است، افتخار و در ادامه تأکید کرد که صرف نظر از اینکه کدامین کنسول را دارید، فقط به اجرای بازی بپردازید؛ چرا که این بازی واقعاً "دستاورد بزرگی" است. متن کامل توییت آقای "فیل اسپنسر":‌

"درست است که من کمی جانبدار هستم… اما صادقانه بخواهم بگویم، فقط RDR2 را بازی کنید، می‌خواهد با PS4] Pro] باشد، یا با Xbox One] S]، یا با PC. من فقط عنوان مقاله را ریتوییت کردم و آن جمله خود به خود ظاهر شد. البته که من به کارایی Xbox One X افتخار می‌کنم، اما دستاورد بزرگ در اینجا، کیفیت بازی است و نه چیز دیگری."

آقای "اسپنسر" به طرز جالبی از اجرای RDR2 روی پلتفرم PC حرف زد، اگر چه در حال حاضر نمی‌توان چنین کاری را انجام داد. با اینکه وجود نسخۀ PC در سراسر اینترنت لیک شده، شرکت Rockstar هنوز از آن بصورت رسمی رونمایی نکرده است. ما نمی‌دانیم آیا چیزی که آقای "فیل اسپنسر" گفت فقط یک اشتباه لفظی بوده یا اینکه او چیزی می‌داند که ما نمی‌دانیم.

عنوان Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای دو کنسول‌ Xbox One و PS4 در دسترس است. برای مشاهده نقدها و نمرات این عنوان، به این صفحه مراجعه کنید.