تاریخ عرضه One Finger Death Punch 2 مشخص شد

در سال 2014 عناوین Beat 'em up خوبی داشتیم و One Finger Death Punch یکی از آن بازی‌های جذاب بود. سیستم مبارزه هیجان‌انگیز این بازی در نسخه دوم باز خواهد گشت و حال ما متوجه شدیم که سرانجام در چه روزی بازی دوم سری منتشر خواهد شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Destructiod، بنیان‌گذار Silver Dollar، "جان فلوک" اعلام کرد که در ماه آوریل 2019(فروردین/اردیبهشت 98) منتظر عرضه بازی بر روی PC باشید.

فلوک در صحبت‌های خود اعلام کرد که 90 درصد کار ساخت نسخه PC به پایان رسیده و همچنین بازی اول در ادامه پنهان شده است. نکته جالب دیگر آن است که پروژه لغو شده اخیر استودیو نیز در این عنوان وجود خواهد داشت که با جست و جو می‌توانید آن را پیدا کنید.

فلوک در بیانیه خود اعلام کرد:

"ما موارد جذاب زیادی را برای طرفداران قدیمی خود داریم. بازی اول ما به همراه پروژه لغو شده اخیر در One Finger Death Punch 2 پنهان شده است. البته برای ما مهم نیست که مردم آن‌ها را پیدا کنند یا خیر."

نسخه اول One Finger Death Punch به غیر از قدرت‌های مختلف شامل 13 مود، 3 درجه سختی و بیش از 250 میدان مبارزه می‌شد. اگر بازی جدید نیز چنین محتویات کاملی داشته باشد و از طرف دیگر به همراه خود بازی اول و پروژه‌ای لغو شده را نیز داشته باشد با یک بسته ارزشمند رو به رو هستیم. نسخه اول ابتدا بر روی Xbox 360 عرضه شد و سپس دارندگان Android، iOS و PC به بازی دسترسی پیدا کردند.

نظر شما در این باره چیست؟