پیش‌بینی فروش 6 تا 8 میلیون نسخه‌‌‌ای عنوان Red Dead Redemption 2 در هفتۀ اول توسط تحلیلگران بازار

red dead redemption 2

پس از مدت‌ها انتظار امروز عنوان جهان‌باز و غرب وحشی Red Dead Redemption 2 برای دو کنسول PS4 و Xbox One عرضه شد. در حالی که طرفداران این سری در سرتاسر جهان به تجربۀ این شاهکار شرکت Rockstar می‌پردازند، تحلیلگران در این فکرند که این عنوان قرار است در هفتۀ اول عرضه خود چقدر به فروش برسد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech، بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از شرکت مالی Piper Jaffray، این عنوان می‌تواند در هفتۀ اول عرضه خود تا 6 الی 8 میلیون واحد به فروش برسد و با خود 400 الی 500 میلیون دلار سود داشته باشد. همچنین طبق گفتوگوهایی که با طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران در طی ماه‌های گذشته صورت گرفته، اگر این عنوان در هفتۀ اول به چنین موفقیتی برسد، می‌توان انتظار فروش 18 الی 20 میلیون نسخه‌ای را در سال مالی 2019 داشت. قابل ذکر است که شرکت Piper Jaffray در ابتدا و قبل از عرضۀ عنوان RDR2 فروش 15.5 میلیون نسخه‌ای را پیشبینی کرده بود.

همچنین طبق نظرسنجنی‌های صورت گرفته در طی 6 ماه گذشته در مورد مورد انتظارترین بازی در ایام تعطیلات آخر سال توسط سایت Wccftech، عنوان RDR2 توانست بعد از CoD: Black Ops 4 دومین عنوان مورد انتظار گیمرها لقب گیرد. از آنجایی که برای عنوان CoD: BO4 در سال مالی 2019 فروش 23 تا 24 میلیون واحدی پیشبینی شده، می‌توان گفت که توقع فروش 18 الی 20 میلیون نسخه‌ای RDR2 منطقی خواهد بود. این حرف را از این جهت می‌توان بیان کرد که شرکت Activision هم به تازگی از درآمدزایی 500 تا 550 میلیون دلاری عنوان جدید خود (معادل فروش 6 الی 8 میلیون واحد) خبر داده که می‌تواند انتظارات برای فروش بالای CoD: BO4 (و در نتیجه برای RDR2) را از پیش تقویت کند.

جهت مشاهده نقدها و نمرات عنوان Red Dead Redemption 2 به این صفحه مراجعه کنید.