Vampyr به Nintendo Switch خواهد آمد

Vampyr یک عنوان ماجراجویی انتخاب محور است که توسط سازندگان Life is Strange توسعه یافته و یک تجربه نقش آفرینی متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. بازیکنان در قرن 18م و در لندن کنترل دکتر جاناتان رید را بر عهده می‌گیرند. شاید داستانی که قرار است روایت شود به اندازه عناوین انحصاری و معمول Switch شاد،مفرح و رنگارنگ نباشد اما به طور حتم جذابیت خاص خود را دارد و می‌تواند تجربه متفاوتی برای دارندگان Nintendo Switch باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، این نقش آفرینی خون‌آشامی به زودی برای کنسول هیبریدی Nintendo عرضه خواهد شد. نسخه Switch بازی از طریق رسانه‌های اجتماعی اعلام نشده اما نام Switch در گزارش‌های مالی سه ماهه اخیر استودیو سازنده دیده می‌شود.

در گزارش مذکور آمده است:

"در سه ماهه سوم گروه پتانسیل حق و حقوق Vampyr را به حداکثر خواهد رساند. پس از موفقیت شگفت انگیز بازی بر روی PC ،Xbox One و PS4 نوبت به Nintendo Switch می‌رسد که به عنوان Dontnod خوش‌آمد بگوید تا بازی به مخاطبین گسترده‌تری دست پیدا کند."

هنوز تاریخی برای انتشار نسخه Switch مشخص نشده است اما انتظار داریم تیم سازنده به زودی رسما خبر مذکور را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا نسخه Switch نیز می‌تواند به موفقیت نسبی دست پیدا کند؟