همکاری دوباره دیکاپریو و اسکوریزی در فیلم Killers Of The Flower Moon

"لیوناردو دیکاپریو" و "مارتین اسکورسیزی" دوباره با هم همکاری خواهند کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Imperative Entertainment ،variety اسکورسیزی را به عنوان کارگردان و دیکاپریو را به عنوان نقش اصلی فیلم "Killers Of The Flower Moon" انتخاب کرد. این فیلم اقتباسی از پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز به نوشته ی "دیوید گرن" است.

Imperative توانست امتیاز کتاب را در سال 2016 به دست آورد و بعد از آن دیکاپریو و اسکورسیزی فورا به این پروژه ابراز علاقه کردند.

"اسکورسیزی" در تهیه کنندگی این فیلم مشارکت خواهد کرد و"اریک راث" وظیفه نوشتن فیلنامه را بر‌‌‌عهده خواهد داشت.

اسکورسیزی می گوید:
"وقتی کتاب دیوید گرن را خوندم فورا شورع به تصور فیلم کردم. مردم، صحنه ها، حرکات و… .و می‌دانستم که باید این کتاب را تبدیل به فیلم کنم. من از اینکه با اریک راث کار می کنم و دوباره با دیکاپریو هستم تا این داستان آشفته ی آمریکایی را روی پرده ببریم خیلی هیجان زده ام."

داستان در دهه ی 20 سال 1920 در اوکلاهاما جریان دارد و بر حول Osage Nation ها می چرخد. کسانی که جزو ثروتمندترین انسان‌‌ها بودند و بعد از اینکه نفت در سرزمین آنها کشف می شود آنها یکی پس از دیگری به قتل می‌رسند. وقتی تعداد کشته شدگان افزایش می‌‌یابد، FBI که تازه شکل گرفته بود وارد عمل شده و پرده از یک توطئه مخوف و یکی از هولناک‌ترین جنایت‌ها در تاریخ آمریکا بر می‌دارد.

مدیران اجرایی Imperative Entertainment با Osage Nationها ملاقات داشته‌‌اند و گروه در حال پیدا کردن لوکیشن‌ها در ماه جاری است تا کار تولید را در تابستان 2019 آغاز کنند.

30WEST مسئول امور مالی و پخش و توضیع فیلم است.

این فیلم ششمین فیلم مشترک "دیکاپریو" و "اسکورسیزی" است. آخرین همکاری این دو مربوط می‌ شود به فیلم Wolf Of Wall Street.

در حال حاضر "دیکاپریو" در حال بازی در فیلم Once Upon A Time In Hollywood "کویینتین تارانتینو" است و "اسکورسیزی" نیز در مراحل پس از تولید فیلم جدید خود به نام Irishman است.