تماشا کنید: تریلری جالب از عنوان The Grand Tour منتشر شد

تریلر اخیر بازی The Grand Tour محصول شرکت Amazon Games، “جیمز می” را در حال معرفی جذابیت‌های بازی نشان می‌دهد.

The Grand Tour حسی را به بازیکن انتقال می‌دهد که انگار آنها خودشان در حال ضبط یکسری از بخش‌های برنامه هستند. تریلر بازی یک انتقال یکپارچه بین لایو اکشن و گیم‌پلی را بدون هیچ لودینگ و با ایفای نقش “جرمی کلارکسون”، “ریچار هموند” یا “جیمز می” به نمایش میگذارد همانطور که هر کسی با توجه به مهارت خودش ماشین را به صورت طنز و سینمایی در برنامه بررسی می‌کرد.

به گزارش آنلاین سینما، همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شد بازی به صورت اپیزودیک برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد که دارای گزیده‌ای از قسمت‌های معروف برنامه و خودروهای پرسرعت خواهد بود. همان چالش‌های با‌مزه که در هر قسمت از برنامه وجود داشت نیز به عنوان یک سوپرایز کوچک با قیمتی کم‌تر به فروش می‌رسد.

پشتیبانی از چهار بازیکن همزمان در یک صفحه نمایش و آیتم‌های power-up به طرفدارن همان حس شوخ طبع‌گونه‌ای را میدهد که مجری‌ها در برنامه قبلی یعنی top gear داشتند که این خود دلیل دیگریست که بازی The Grand Tour ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی که با استفاده از موتور بازی سازی Amazon Lumberyard و سرویس وب امازون ساخته میشود، برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین این بازی از صداهای “کلارکسون”، “هموند” و” می” استفاده خواهد کرد و محتویات جدیدی هر هفته برای این بازی منتشر خواهد شد.

در پایان این تریلر تایید شد که که پخش هفتگی فصل سوم سریال The Grand Tour از روز جمعه، ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. این برنامه، برنامه جدید جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌؛ مجریان سابق مستند محبوب و خودرومحور تاپ‌ گیر (Top Gear) شبکه بی‌ بی‌ سی (BBC) است که از طریق شبکه استریم آمازون پرایم در حال پخش است. تاکنون دو فصل از برنامه The Grand Tour منتشر شده که با استقبال بسیار گسترده کاربران این سرویس استریم مواجه شده است.

جهت دانلود سریال گرند تور با دوبله فارسی به سایت هکس دانلود مراجعه کنید .