شایعه: Bungie کار توسعه Destiny 3 را آغاز کرده است

شایعه: Bungie کار توسعه Destiny 3 را آغاز کرده است

اخیرا یکی از اینسایدرهای فروم Reddit با نام AnonTheNine که در انجمن‌ها و جوامع عنوان Destiny بسیار مورد احترام و معتبر است، خبر از شروع ساخت نسخه سوم عنوان Deistiny داده است. این بازی احتمالا شامل قاره‌ی اروپا به عنوان منطقه‌ی اصلی قابل بازی می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، شخص AnonTheNine همچنین جزئیات بیشتری را فاش کرد و گفت که Destiny 3 عنوان هاردکورتری نسبت به نسخه‌های پیشین می‌باشد و حتی در این زمینه قرار است از آخرین بسته گسترش دهنده‌ی Destiny 2 که Forsaken نام داشت، فراتر عمل کند. این عنوان همچنین شامل عناصر نقش آفرینی بیشتری نسبت به گذشته می‌شود. علاوه بر آن قرار است اینبار شاهد محیط‌های جهان باز در بازی باشیم که محتویات آن ترکیبی از حالت‌های بازی PvP و PvE می‌باشد که AnonTheNine آن را PvPvE می‌نامد و همچنین مناطقی هم در آن وجود خواهند داشت که شبیه به Dark Zone در عنوان The Division می‌باشند.

AnonTheNine همچنین گفته که کریس برت (Chris Barrett) به عنوان کارگردان این بازی انتخاب شده و لوک اسمیت (Luke Smith) هم نقش بزرگی در آن دارد.

توجه داشته باشید که این اطلاعات تنها شایعه می‌باشند و هنوز شاهد هیچ تائیدیه یا تکذیبیه‌ای از سوی سازندگان نبوده‌ایم، اما AnonTheNine گفته که Bungie علاوه بر کار بر روی این بازی، بر روی محتویات بیشتری برای نسخه دوم هم کار می‌کند که در سال 2019 منتشر می‌شوند. طبق گفته‌ی او Destiny 3 هم در ماه سپتامبر 2020 منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما عناصر جدیدی که در این بازی وجود دارند، می‌توانند منجر به خلق تجربه‌ای کاملا جدید بشوند و سطح موفقیت بازی را گسترش دهند؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.