مدیر‌عامل Skybound Games اطلاعات جدیدی از فصل آخر The Walking Dead منتشر کرد

The Walking Dead: The Final Season

شرکت Skybound Games چند روز پیش اعلام کرد که در وبسایت Reddit یک تاپیک پرسش و پاسخ ایجاد خواهد کرد تا به سوالات هوادارن در خصوص The Walking Dead: The Final Season پاسخ دهد. این پرسش و پاسخ شب گذشته برگذار شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، آقای "ایان هَووُیی" (Ian Howe) مدیرعامل شرکت Skybound Games در این پرسش و پاسخ حضور یافت تا در حد ممکن به سوالات مختلف هواداران پاسخ بدهد. اما همانطور که‌ احتمالا می‌توانید حدس بزنید، بیشترین تعداد سوالات مربوط به تاریخ عرضه‌ی قسمت سوم این عنوان بود. آقای "هَووُیی" در این باره گفت که فعلا مسائل از لحاظ قانونی کمی پیچیده هستند و این بدان معناست که ساخت قسمت سوم فعلا در حالت تعلیق قرار دارد. با این حال وی افزود که معتقد است این مسائل حقوقی و دیگر موانع به زودی برطرف خواهند شد و کار بر روی قسمت سوم The Walking Dead: The Final Season به زودی شروع می‌شود.

با اینکه هنوز هیچ تاریخ عرضه‌ی رسمی‌ برای قسمت سوم اعلام نشده است، آقای "هَووُیی" گفت که بیشترین بخش کار ساخت قسمت سوم این عنوان قبل از اینکه شرکت Telltale کارمندانش را اخراج کند انجام شده بود و به نظر می‌رسد که کار زیادی برای اتمام ساخت این قسمت باقی نمانده است. وی حتی ابراز امیدواری کرد بازی را قبل از پایان سال جاری عرضه خواهند کرد.

"اکی، با توجه به اینکه شما اینقدر مارا حمایت کردید و صبور بوده‌اید، من این ریسک را می‌کنم و می‌گویم بله، من کاملا انتظار دارم که قسمت سوم امسال عرضه شود و اگر موفق به این کار نشویم واقعا مایوس می‌شوم."

"هَووُیی" در مورد دیگر کار‌های باقی‌مانده برای ساخت The Walking Dead: The Final Season گفت، قسمت چهارم فقط وارد مرحله‌ی پیش تولید شده بود و کارهای زیادی برای ساخت قسمتی که قرار است پایان بخش این سری بازی باشد باقی مانده است. زمانی که پروسه‌ی توسعه از سر گرفته شود به احتمال زیاد کار بر روی قسمت چهارم مهم ترین الویت برای به پایان رساندن The Walking Dead خواهد بود.

همچنین در مورد بازگرداندن اعضای قبلی Telltale برای کار بر روی این پروژه آقای "هَووُیی" گفت که با بسیاری از این افراد (بیش از 40 نفر از آن‌ها) در هفته گذشته در ارتباط بوده است و به نظر می‌رسد که آن‌ها نیز برای دوباره کار کردن بر روی این بازی هیجان زده هستند. "هَووُیی" در این مورد افزود، پس از اتمام مراحل قانونی صحبت‌های ما با اعضای قبلی Telltale جدی‌تر خواهد شد. به نظر می‌رسد که آقای "هَووُیی" می‌داند که فقط به اتمام رساندن ساخت بازی کافی نیست و باید تیم اصلی بر روی بازی کار کنند. با این وجود وی به این نکته نیز اذعان داشت که ممکن است برخی از کارمندان سابق Telltale تا کنون برای خود کار جدیدی پیدا کرده باشند که قابل درک است. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که The Walking Dead: The Final Season تا آخر ماه اکتبر (هفته‌ی اول آبان) دوباره به فروشگاه‌های دیجیتالی بازگردد. به علاوه "هَووُیی" گفت که بیشتر اعضای سابق Telltale در سان‌فرانسیسکو هستند در حالی که Skybound در لس آنجلس قرار دارد. به همین دلیل آن‌ها احتمالا مکانی را برای تیم توسعه فراهم خواهند کرد تا به راحتی کار‌هایشان را انجام دهند.

با اینکه مشاهده‌ی این وقایع در ماه گذشته بسیار سخت بوده است اما به نظر می‌رسد که Skybound Games قصد دارد بهترین استفاده را از این سری اتفاقات بد ببرد. امیدواریم حرف‌هایی که "هَووُیی" در این پرسش و پاسخ زد عملی شوند تا هم با کارمندان سابق Telltale به خوبی برخورد شود و هم برای The Walking Dead پایانی که لایقش هست ساخته شود.