Cyberpunk 2077 بازی متفاوتی نسبت به GTA خواهد بود اما به بازیکنان اجازه گشت و گذار را خواهد داد

عنوان Cyberpunk 2077 به شکل‌های گوناگونی نسبت به سایر بازی‌های CD Projekt متفاوت خواهد بود، حتی تغییر و تحول زاویه دید معمول سوم شخص که در عناوین استودیو دیده می‌شد به زاویه اول شخص تغیری بسیار جذاب و بزرگی به حساب می‌آید. شهر Night City و محیط بازی سوالات مختلفی را برای طرفداران به وجود آورده است چرا که دقیقا نمی‌دانیم توانایی انجام چه فعالیت‌هایی را خواهیم داشت.

GamingBolt اخیرا از طراح مرحله Cyberpunk 2077، "مایلز توست"، سوالاتی در رابطه با این بازی نقش آفرینی پرسید و اکثر این سوالات به مکانیک‌های آزاد مبارزه اشاره می‌کند که می‌تواند همانند سایر عناوین دنیای باز مانند GTA به بازیکن اجازه گشت و گذار و آزادی عمل با NPCها و مردم را بدهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، توست در این باره گفت:

"فعالیت‌ها در دنیای بازی با عشق و مراقبت بسیاری خلق شده‌اند و قرار است Cyberpunk 2077 تجربه‌ای داستان محور متفاوت باشد."

"بازی ما شامل فعالیت‌های جانبی مختلفی می‌شود تا بازیکن را خارج از داستان اصلی درگیر کند. هر فعالیتی که در خیابان‌های Night City در انتظار شما باشد با عشق و مراقبت تولید شده است."

"اگرچه قیاس بازی ما با GTA باعث افتخار است اما Cyberpunk 2077 به دنبال ارائه یک تجربه متفاوت داستان محور می‌باشد. اگرچه این تفاوت باعث نمی‌شود به بازیکن اجازه گشت و گذار و شوخی با NPCها را ندهیم."

قبلا استودیو CD Projekt در بیانیه‌های گوناگون اعلام کرده بود که هیچ المان بی معنی به بازی اضافه نخواهد شد و همه چیز مطابق سیستم روایتی و هدف داستان محور بودن این عنوان طراحی می‌شود.

چندی پیش CD Projekt RED تایید کرد که برای انتشار و توزیع بازی در اروپا با Bandai Namco همکاری خواهد کرد در حالی که توزیع بازی در آمریکای شمالی بر عهده Warner Bros می‌باشد.

Cyberpunk 2077 در تاریخی نامعلوم برای سه پلتفرم PC ،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.