بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018 ! دیدن این فیلم ها تاثیر بسیار زیادی بر روی احساسات شما خواهد گذاشت و شاید حتی مجاب شوید که این فیلم ها را دوباره ببینید.ما در این مطلب بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018 را برای شما جمع آوری کرده ایم که با دیدن آن ها از یک سو احساسات تان برانگیخته خواهد شد و از سوی دیگر بسیار خواهید خندید.

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018

1-Crazy Rich Asians

راشل چو نیویورکی مدت هاست که با نیک یانگ رابطه دارد.راشل همراه با نیک برای جشن عروسی دوست نزدیک نیک به سنگاپور می روند.این زن جوان از مسافرت کردن به آسیا هم دارای هیجان است و هم استرس و…این فیلم تنها فیلمی است که در 25 سال گذشته تمام بازیگران آن آسیایی هستند.از این بابت این فیلم نقطه عطف مهمی برای هالیوود به‌شمار می‌آید.

2-To All The Boys I’ve Loved Before

لارا جین دختر جوان شانزده ساله است.مانند تمام دختران جوان او نیز دارای احساسات پر شوری است.او تمام احساسات خود را بر روی نامه می نویسد.زیرا اطمینان دارد که کسی به نامه های او دسترسی ندارد اما ناگهان …..

 بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018

3-Set It Up

داستان فیلم در مورد دو منشی است که با توجه به حجم کاری شان حقوق کمی دریافت می کنند و دوست دارند هر چه زودتر این شرایط را تغییر دهند.از این رو سعی می کنند نقشه ای بکشند و طبق این نقشه یکی از آن ها با رئیس شان ارتباط عاطفی برقرار می کند و…

 بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018

4-Destination Wedding

داستان فیلم در مورد فرانک و لیندسی است که در یک جشن عروسی با یکدیگر آشنا می شوند.این دو که از سر اجبار به این مراسم می روند یکدیگر را ملاقات می کنند اما هر دو نسبت به رابطه عاشقانه نگاه منفی دارند و از آن فرار می کنند.فرانک و لیندسی که در نگاه اول از یکدیگر متنفر می شوند در نهایت مجبور می شوند که یک هفته را با هم بگذارند و ….

در ادامه بخوانید :

بهترین فیلم های علمی تخیلی با موضوع ربات ها

۱۰ فیلم برتر (پاپ کورنی) اکران شده در سال ۲۰۱۸ !

با ۱۹ فیلم که به خوبی بیانگر احساس تنهایی هستند آشنا شوید !

۱۰ تا از بهترین فیلم هایی که در مورد مد و فشن ساخته شده است

۱۰ فیلم رمانتیک که حتما باید آنها را تماشا کنید !

 بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018

5-Love, Simon

داستان فیلم در مورد سیمون هفده ساله ای است که بر خلاف دیگر انسان ها علاقه ای به جنس مخالف ندارد و در واقع همجنسگراست.او از طریق اینترنت با یکی از همکلاسی های خود صحبت می کند و با مروز زمان عاشق او می شود اما نمی داند او کیست و….

 بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018

6-The Kissing Booth

فیلم کمدی رمانتیک و محصول سال ۲۰۱۸ امریکاست که توسط وینس مارسلو کارگردانی شده‌است. داستان این فیلم از کتابی با همین عنوان نوشته بت ریکلز گرفته شده‌است.داستان فیلم در مورد دو جوانی است که در یک فستیوال بهاری با یکدیگر آشنا می شوند اما مشکل بزرگی در رابطه آن ها به وجود می آید و آن این است که …

 بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018

7-Book Club

دایان، ویوانا ، شارون و کارول دوستان نزدیکی هستند که توبه کردند که عاشق شوند .دیانا بعد از 40 سال زندگی مشترک اکنون مجرد است.ویوانا نگاهی مثبت به رابطه های طولانی ندارد.شارون در گیر جدایی از همسر ش است.ازدواج کارول پس از 35 سال با شکست رو به رو می شود .این 4 دوست که دارای مشکل در زندگی شخصی خود هستند تصمیم می گیرند یک باشگاه کتاب افتتاح کنند.تا اینکه روزی …..

 بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018

8-Overboard

داستان فیلم در مورد زنی خدمتکار است که در کشتی فردی ثروتمند ،مغرور و خشن و خود خواه شروع به کار می کند. این مادر مجرد دل خوشی از این مرد ثروتمند ندارد که ناگهان یک روز این مرد بر اثر یک تصادف حافظه خود را از دست می دهد و….

 بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018

نوشته بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2018 اولین بار در وارونه پدیدار شد.