طراح مراحل Cyberpunk 2077: مدت زمان گیمپلی بازی به طور غیرطبیعی طولانی نخواهد بود؛ محتوا باید در قبال یک تجربه داستان‌محور معنادار باشد

خواه ناخواه عناوین دنیای‌باز شامل محتویات می‌شوند که مدت زمان بازی را طولانی‌تر از حد معمول می‌کند اما اکثرا در راه درستی این مورد را پیش نمی‌برند. با توجه به اعلانات تیم سازنده Cyberpunk 2077، این اتفاق در رابطه با این عنوان رخ نخواهد داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، طراح مرحله Cyberpunk 2077، "مایلز توست"، در مصاحبه‌ای با GamingBolt در مورد مکانیک‌های مختلف گیمپلی صحبت کرد. طبق اعلانات او دیگر حرف زدن در رابطه با گیمپلی بیش از حد زود نیست و محتویات مختلف در صورتی به بازی اضافه می‌شوند که احساس تازه و بنیادی بودن را در خود داشته باشند. به بیان دیگر، تیم سازنده به دنبال طولانی کردن گیمپلی با محتویات غیرطبیعی نیست بلکه می‌خواهد محتویاتی را معرفی کند که تجربه را معنادارتر کند.

او در مصاحبه گفت:

"این منطقی به نظر می‌رسد و اگر ما با روشی تازه و اساسی که طبق معیارهای کیفیتی ما نیز باشد بتوانیم مدت زمان گیمپلی را طولانی‌تر کنیم پس این اتفاق رخ خواهد داد اما ما سعی نخواهیم کرد که به صورت غیرطبیعی و تکراری مدت زمان بازی را بیشتر کنیم. اگر عنصری باشد که بتواند بازی داستان محور ما را معنادار کند از آن دریغ نخواهیم کرد. شخصا فکر می‌کنم که قدرت ما در خلق تجربه‌هایی است که با دست به وجود آمده‌اند."

منظور از خلق تجربه‌هایی که با دست به وجود آمده‌اند این است که تمامی ماموریت‌ها طراحی به خصوص خود را دارند و چیزی به صورت رندوم و تکراری در خط داستانی وجود نخواهد داشت.(و یا کم خواهند بود)

Cyberpunk 2077 در تاریخی نامعلوم برای سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.