Bandai Namco وظیفه توزیع Cyberpunk 2077 را در اروپا بر عهده خواهد داشت

همه از وجود یک ترکیب و تیم بسیار خوب لذت می‌برند، مخصوصا زمانی که ناشران و استودیو‌های که به یکدیگر کمک می‌کنند تا عنوانی بزرگ منتشر شود. چندی پیش CD Projekt RED اعلام کرد که برای نشر و توزیع بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در 24 کشور اروپایی با Bandai Namco همکاری خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید تیم CD Projekt RED قبلا برای توزیع Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی با .Warner Bros قرارداد بسته بود. این هماهنگی بین آن‌ها و WB از زمان Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt شکل گرفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، کشور‌های اروپایی که Bandai Namco وظیفه توزیع بازی در آن‌ها را دارد شامل مناطقی مانند اتریش، بلژیک، آلمان، ایتالیا، ایرلند، ایسلند، هلند، سوئد، سوییس، پرتغال، نورژ، دانمارک، فرانسه و … می‌شود.

"میکال نواکُوسکی"، رئیس هیئت مدیره بخش توسعه بازاریابی CD Projekt، در این باره گفت:

" در حال حاضر همکاری توزیعی و نشری ما با Bandai Namco بر پایه یک اطمینان و اساس قوی در طول توسعه پروژه‌های قبلی شکل گرفته است. ما در رابطه با The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt همکاری موفقیت آمیزی داشتیم و من قانع شدم که آن‌ها در مورد Cyberpunk 2077 نیز عملکرد خوبی از خود نشان خواهند داد."

تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 همچنان مشخص نیست اما قرار بر این است که بر روی پلتفرم‌های PS4 ، Xbox One و PC به انتشار برسد.