اعتراف به بی احساسی «بردلی کوپر» با «آیرینا شایک» هنگام ساخت «ستاره ای متولد شده است»

بردلی کوپر هنگام ساخت فیلم «ستاره ای متولد شده است» (A Star Is Born)، از لحاظ عاطفی در کنار نامزدش، آیرینا شایک، حضور نداشته است. بر اساس صحبت های یک منبع خبری ناشناس با مجله People، این بازیگر سرشناس «در طی دوران طولانی ساخت این فیلم» درام موزیکال همراه با لیدی گاگا رابطه سردی با نامزد مدل خود داشته است. یکی از نزدیکان به این زوج سلبریتی گفته است: «آن ها سعی کرده اند که رابطه شان را نجات دهند اما این رابطه تغییر کرده بود».

بردلی کوپر و آیرینا شایک که یکی از مدل های مشهور ویکتوریا سیکرت است از رابطه خود یک دختر دو ساله به نام لئا دی سین شایک کوپر دارند. کوپر ۴۴ ساله اهل فیلادلفیا و نامزد ۳۳ ساله او هفته گذشته از هم جدا شده و به رابطه ۴ ساله خود که در آوریل ۲۰۱۵ آغاز شده بود پایان دادند. در طی یک سال اخیر شایعات بسیاری از مشکل این دو و رابطه کوپر با لیدی گاگا به گوش می رسید که پس از جدایی ناگهانی گاگا از نامزدش بیش از پیش خبرساز شد. آیرینا شایک که اصالتاً روسی است در طی این دوران به خوبی توانسته بود حریم خصوصی خانواده و مشکلاتی که با همسرش داشت را مخفی نگه دارد. این منبع نزدیک به کوپر و شایک در ادامه چنین گفته است: «از آنجایی که بردلی و آیرینا همواره در مورد رابطه شان بسیار رازدار بوده اند، تعداد بسیار کمی می دانستند که اتفاقی در حال رخ دادن است».

بیشتر بخوانید: آیا «لیدی گاگا» و «بردلی کوپر» عاشق یکدیگر شده‌اند؟ گمانه زنی‌های طرفداران در توئیتر

رابطه بردلی کوپر و لیدی گاگا

کوپر یکی از نقش های اصلی و کارگردانی فیلم «ستاره ای متولد شده است» را بر عهده داشت که در ۸ بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شد و تحسین منتقدان را برانگیخت. بردلی کوپر در جریان سخنانش در مراسم بفتا در اوایل سال ۲۰۱۹ در لندن از وقت زیادی که برای ساخت این فیلم گذاشته بود صحبت کرده و از صبر آیرینا در طول مدت فیلم برداری تشکر کرد: «می خواهم از آیرینا به خاطر کنار آمدن با من و آن همه موسیقی که سعی می کردم برای یک سال در زیرزمین خانه بسازم تشکر کنم».

رابطه بردلی کوپر و لیدی گاگا

این منبع خبری در مورد کوپر چنین گفته است: «او دوست دارد خود و حرفه ای در بهترین شکل ممکن قرار داشته باشد و نمی خواهد حواسش به چیز دیگری پرت شود. وقتی که او در یک نقش بازی می کند در آن نقش می ماند، دستکم تا حدودی، در تمام طول مدت فیلم برداری». به گفته این منبع نزدیک به زوج کوپر-شایک، بردلی پس از اتمام فصل جوایز سینمایی و اجرای احساسی آهنگ «Shallow» همراه با لیدی گاگا در مراسم اسکار که بر شایعات در مورد رابطه عاطفی بین کوپر و این خواننده مشهور افزود، هر روز را بدور از هیاهوی هالیوود در کنار خانواده اش گذرانده است. یک منبع خبری دیگر نیز هفته گذشته به این مجله گفته بود که این زوج زندگی های کاملاً مجزایی در ماه های اخیر داشته اند به نحوی که اگر کوپر در لس آنجلس بود، شایک از این شهر بیرون می رفت و در مدت حضور شایک در لس آنجلس نیز کوپر در شهری دیگر به سر می برد.

رابطه بردلی کوپر و لیدی گاگا

آیرینا شایک هفته اخیر برای گرفتن عکس هایی با لباس های برند Falconeri به ایسلند رفته بود و پیش از این سفر خبر جدایی او و بردلی کوپر فاش گردید. اکنون که بردلی کوپر و لیدی گاگا هر دو مجرد و تنها هستند باید دید که آیا زوج عاشق «ستاره ای متولد شده است» در زندگی واقعی نیز به یکدیگر ملحق خواهند شد یا خیر. برای پاسخ به این سوال باید کمی صبر کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش‌های منفی به گلدن گلوب ۲۰۱۹؛ آیا داوران «ستاره‌ ای متولد می شود» را دیده بودند؟!

نوشته اعتراف به بی احساسی «بردلی کوپر» با «آیرینا شایک» هنگام ساخت «ستاره ای متولد شده است» اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.