فرزندان موفق؛ ۷ سلبریتی دوست داشتنی که ثروتی بسیار بیشتر از والدین مشهور خود دارند

در هالیوود فرزندان سلبریتی بسیاری وجود دارند که پا جای پای والدین مشهور خود گذاشته اند. گاهی اوقات ستارگان جوان حتی موفق می شوند شهرت و اعتباری بسیار بیشتر از والدین خود کسب کرده و در نهایت به ثروت بسیار بیشتری نیز دست یابند. در ادامه این مطلب به بررسی ثروت سلبریتی هایی در عرصه تلویزیون، سینما و موسیقی پرداخته ایم که به ثروت و اعتباری بسیار فراتر از آنچه که والدینشان داشته اند دست یافته اند.

مایلی سایروس

مایلی سایروس، بازیگر و موسیقیدان آمریکایی در طول همین دوره کوتاه فعالیت هنری اش بسیار بیشتر از پدرش، بیلی ری سایروس، که خواننده موسیقی کانتری است ثروت جمع کرده است. بیلی ری سایروس حرفه خوانندگی خود را در سال ۱۹۹۲ و با تک آهنگ محبوب «Achy Breaky Heart» آغاز کرد. آلبوم «Some Gave All» به مدت ۱۷ هفته در صدر پرفروش ترین آلبوم موسیقی سال قرار گرفته و ۹ میلیون نسخه از آن به فروش رسید و اخیراً نیز در تک آهنگ مشهور «Old Country Road» با لیل نکس ایکس همکاری داشت. این خواننده مشهور موسیقی کانتری اخیراً نیز همراه با دخترش در سریال کمدی- موزیکال «هانا مونتانا» (Hannah Montana) همبازی بوده است.

بر اساس اطلاعات وبسایت The Richest، سایروس پدر چند دهه فعالیت حرفه ای خود توانسته به ثروت خالصی معادل ۲۰ میلیون دلار دست یابد. در مقابل، سایروس فرزند در مدت کوتاهی توانسته ۱۶۰ میلیون دلار ثروت کسب کند که بسیار بیشتر از ثروت پدرش است. فعالیت حرفه ای مایلی سایروس در سال ۲۰۰۶ و با بازی در سریال «هانا مونتانا» آغاز شد. او در ابتدا برای هر اپیزود ۱۵٫۰۰۰ دلار دستمزد دریافت می کرد و در فصول آتی سریال، دستمزد او به مقدار قابل توجهی افزایش یافت. از آن زمان تاکنون، مایلی در عرصه موسیقی نیز نامی برای خود دست و پا کرده و ۹ آهنگ از او در بین ۱۰ آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفته اند.

کایلی جنر

ثروت سلبریتی ها

کایلی جنر در سال ۲۰۱۹، به یک میلیاردر خود ساخته تبدیل شد و از این لحاظ فاصله بسیار زیادی با مادر مشهورش، کریس جنر گرفت. کریس جنر سال هاست که به عنوان یک مادر نمونه و موفق شناخته می شود که در حدود یک دهه قبل تمامی اعضای خانواده اش را به سلبریتی هایی شناخته شده در سطح بین المللی تبدیل ساخت. او به عنوان تهیه کننده اجرایی مجموعه ریالیتی شو «همراه با کارداشیان ها» (Keeping Up with the Kardashians) و کسی که مدیریت تمامی قرادادهای تبلیغاتی و تجاری فرزندان را بر عهده دارد، کریس ۱۰ درصد از درآمدهای اعضای خانواده اش را به جیب می زند و به طور کلی ثروت خالص او ۹۰ میلیون دلار برآورد شده است.

اما این عدد در مقایسه با ثروت کایلی جنر، کوچکترین دخترش، که ۱ میلیارد دلار برآورد شده چیزی نیست. کایلی با ۲۱ سال سن یک کمپانی بسیار پرسود به نام Kylie Cosmetics تاسیس کرده که مجله فوربس ارزش آن را ۹۰۰ میلیون دلار محاسبه کرده است.

جنیفر آنیستون

ثروت سلبریتی ها

به لطف نقشش در سریال مشهور و پرطرفدار «دوستان» (Friends)، جینفر آنیستون بسیار بیشتر از پدرش مشهورش، جان آنیستون، ثروت دارد. جان آنیستون خود از بازیگران مشهور سریال های خانوادگی است که حرفه خود را با بازی در نقش ویکتور کیریاکیس در سال ۱۹۸۵ و در سریال «روزهای زندگی ما» (Days of Our Lives) آغاز کرد، نقش آفرینی که هنوز هم ادامه دارد. او همچنین در چند سریال دیگر از جمله «دختران گیلمور» (Gilmore Girls)، «جناح غربی» (The West Wing) و «مردان دیوانه» (Mad Men) بازی کرده است. آنیستون پدر که عموماً به عنوان یک بازیگر سریال های خانوادگی شناخته می شود اکنون ۱۰ میلیون دلار ثروت خالص دارد.

اما دخترش، جنیفر آنیستون با ثروت خالص ۲۴۰ میلیون دلار بسیار ثروتمندتر از پدر خود است. او بخش زیادی از این ثروت را به خاطر بازی در سریال «دوستان» بدست آورد که در آخرین فصل آن برای هر اپیزود مبلغ ۱٫۲۵ میلیون دلار دستمزد می گرفت. اگر چه این سریال سال هاست که به پایان رسیده اما همچنان به درآمدزایی برای آنیستون کوچک ادامه می دهد به طوری که گفته می شود سرویس نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ و برای ادامه حضور این سریال در سرویس استریمینگ خود به هر یک از بازیگران اصلی سریال مبلغ ۲ میلیون دلار داده است. جنیفر آنیستون، همچنین، به درآمدزایی از طریق قراردادهای تجاری و تبلیغاتی اش ادامه می دهد به طوری که سالانه تا ۱۰ میلیون دلار از این طریق درآمد کسب می کند.

بیشتر بخوانید: برندگان واقعی «بازی تاج و تخت»؛ هر یک از بازیگران اصلی سریال چقدر ثروت اندوخته‌اند؟

آنجلینا جولی

ثروت سلبریتی ها

جان وویت دهه های زیادی است که در عرصه سینما فعالیت دارد اما ثروتش در مقایسه با ثروت دخترش، آنجلینا جولی، قابل توجه به نظر نمی رسد. جان وویت در سال ۱۹۶۹ و با فیلم «کابوی نیمه شب» (Midnight Cowboy) در سینمای هالیوود به شهرت رسید، نقشی که علیرغم دستمزد بسیار اندک، آن را پذیرفت. با دریافت جایزه اسکار در سال ۱۹۷۸ به خاطر بازی در فیلم «بازگشت به وطن»، جان وویت به اعتبار و شهرتی بسیار بیشتر از گذشته دست یافت. در چند دهه آینده، او در چندین فیلم بلاک باستر که فروش های قابل توجهی داشتند حضور یافت؛ از جمله فیلم های «قهرمان» (The Champ) و «قطار فرار» (Runaway Train). امروزه ثروت این بازیگر کهنه کار بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون دلار برآورد می شود.

دختر وویت، آنجلینا جولی، اما با ثروت خالص ۱۶۰ میلیون دلاری اش بسیار مشهورتر از پدر خود نیز هست. او بخش زیادی از این ثروت قابل توجه را به خاطر بازی در فیلم های «دختر، از هم گسیخته» (Girl, Interrupted) و «لارا کرافت: مهاجم مقبره» (Lara Croft: Tomb Raider) بدست آورده است. همچنین جولی برای بازی در نقش «مالیفیسنت» برای کمپانی دیزنی بیش از ۳۳ میلیون دلار دستمزد و عایدی داشته است. علاوه بر این، آنجلینا جولی به خاطر قرارداد تبلیغاتی اش با سنت جان و لوییس ویتون ۲۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.

گوینث پالترو

ثروت سلبریتی ها

گوینث پالترو، بازیگر و فعال اقتصادی معروف، ثروتی بسیار بیشتر از مادر بازیگرش، بلیث دانر، دارد. بلیث دانر فعالیت طولانی مدت خود در عرصه سینما را از برادووی آغاز کرد و در سال ۱۹۷۰ برای نقشش در نمایش «پروانه ها آزادند» (Butterflies Are Free) موفق به دریافت جایزه تونی شد. در طی ۳ دهه بعد، او نقش های معدودی در فیلم های بزرگ و کوچک بازی کرد اما در دهه ۲۰۰۰ بود که دانر بالاخره برای خود نامی دست و پا نمود. در همین سال ها بود که دانر با ایفای نقش همسر رابرت دنیرو در «ملاقات با والدین» (Meet the Parents) و نقش یک مادر در «ویل و گریس» (Will & Grace) بسیاری را حیرت زده کرد. در کل ثروت خالص این بازیگر قدیمی ۴۵ میلیون دلار برآورد شده است.

اما گوینث پالترو، دختر مشهور دانر، اکنون ثروتی فراتر از ۱۴۰ میلیون دلار دارد. پالترو بیشتر به خاطر حرفه بازیگری اش شناخته می شود و به خاطر ایفای نقش در فیلم «شکسپیر عاشق» (Shakespeare in Love) در سال ۱۹۹۹ نیز موفق به کسب جایزه اسکار شد. او همچنین در فیلم های قابل توجهی مانند «دویدن با قیچی» (Running with Scissors) و «اِما» (Emma) ایفای نقش کرده است. او در زمینه فعالیت های اقتصادی نیز موفق بوده و مالک یک برند محبوب سبک زندگی به نام Goop است که ارزش آن ۲۵۰ میلیون دلار برآورد شده است.

بن استیلر

ثروت سلبریتی ها

اگر چه جری استیلر با دو سریال تلویزیونی خانوادگی برای خود نامی دست و پا کرد اما پسرش، بن استیلر، بود که درآمد بیشتری دارد. جری استیلر فعالیت طولانی بازیگری خود را در دهه ۱۹۷۰ در کنار همسرش، آن میرا، آغاز کرد. این دو با هم یک تیم کمدی موفق و محبوب را تشکیل دادند. با این وجود استیلر پدر بیشتر به خاطر نقش های بعدی اش مانند فرانک کاستانزا در «ساینفلد» (Seinfeld) شناخته می شود که بهترین تیم بازیگران تاریخ تلویزیون را در خود داشت. او بعدها به سریال های خانوادگی بازگشته و نقش یک پدر را در سریال «پادشاه کویینز» (King of Queens) ایفا کرد. استیلر پدر در طی این مدت فعالیت هنری توانسته ۱۲٫۵ میلیون دلار ثروت بیندوزد.

اما پسرش، بن استیلر، اکنون بیش از ۱۲۰ میلیون دلار ثروت دارد. او این ثروت قابل توجه را از طریق بازی در فیلم های کمدی موفقی مانند «چیزی در مورد مری هست» (There’s Something About Mary)، «زولندر» (Zoolander) و «ملاقات با والدین» بدست آورده است.

مایکل داگلاس

ثروت سلبریتی ها

اگر چه کرک داگلاس یکی از بزرگ ترین و شاید بزرگ ترین ستاره هالیوود قدیم بوده اما ثروت پسرش، مایکل داگلاس، بسیار بیشتر از اوست. کرک داگلاس در سال ۱۹۴۶ و با بازی در فیلم «عشق عجیب مارتا ایورس» (The Strange Love of Martha Ivers) وارد هالیوود شد و شهرت او در طی دهه های بعد همواره ثابت باقی ماند. کرک در بیش از ۹۰ فیلم بازی کرده و ۳ بار نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شد. در پایان دوران حرفه ای خود، او و همسرش حدود ۸۰ میلیون دلار ثروت اندوخته بودند و بخش قابل توجهی از این ثروت را برای فعالیت های بشردوستانه و خیریه هزینه کردند.

پسرش، مایکل داگلاس، اما در دوران بازیگری پرافتخارش نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است. او با جا پای پدر گذاشتن، در فیلم های بلاک باستری مانند «قتلی بی نقص» (A Perfect Murder)، «رییس جمهور آمریکایی» (The American President) و «غریزه اصلی» (Basic Instinct) حضور یافت. همچنین او در سال ۱۹۸۸ و برای بازی در فیلم «وال استریت» (Wall Street) موفق به کسب جایزه اسکار شد و در زمینه تولید و تهیه کنندگی فیلم نیز موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: از راب تا کایلی؛ اعضای خانواده «کارداشیان-جنر» هر کدام چه مقدار ثروت دارند؟

نوشته فرزندان موفق؛ ۷ سلبریتی دوست داشتنی که ثروتی بسیار بیشتر از والدین مشهور خود دارند اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.