عشق و اتهام؛ «امبر هرد» در آخرین پیام کوتاه تلفنی اش به «جانی دپ» چه نوشته بود؟

در آخرین سکانس از درگیری بی پایان جانی دپ و امبر هرد پس از جدایی بحث برانگیزشان، دپ متنی را منتشر کرده که ادعا می کند آخرین پیام امبر هرد به او پیش از جدایی و مطرح کردن اتهامات علیه اوست. بر اساس اسناد مربوط به دادگاه جدایی این دو در ویرجینیا، دپ همچنین ادعا کرده که در مورد سابقه خشونت امبر هرد با برخی از شرکای زندگی سابق او صحبت کرده است. او همچنین حادثه ای که بین هرد و همسر سابقش پیش آمده را به تفصیل تشریح کرده که در نهایت باعث شده هرد یک شب را پشت میله های زندان بگذراند.

در پیام منتسب به هرد، خطاب به دپ می گوید که آن ها می توانند: «این کار را آنطور که مناسب می دانیم انجام دهیم یا ندهیم. من و تو کنترلش را در دست داریم. و همدیگر را دوست داریم». او در ادامه با این جملات پیامش را به پایان می رساند: «فکر می کردم تو برای طلاق درخواست دادی. گفتی که قصد انجام این کار را داری و خداحافظی کردی. اگر باعث رنجش و آزار تو شده ام معذرت می خواهم. چیزی به غیر از عشق برای تو ندارم». البته به گفته جانی دپ این احساسات پرشور دوام چندانی نداشته است.

ماجرای طلاق جانی دپ و امبر هرد

دپ در ادامه بیانیه خود در این باره چنین نوشته است: «وقتی که درخواست او برای پول را نپذیرفتم، خانم هرد در انظار عمومی مرا متهم به خشونت خانوادگی کرد، در دادگاه عالی لس آنجلس در روز جمعه،۲۷ می، ۲۰۱۶ با یک کبودی که اولین بار بود دیده می شد و خراشی روی صورتش که ادعا می کرد در نتیجه برخورد تلفن همراه پرتاب شده توسط من با صورتش بوده و دیگر زخم های صورت که از متعلقات من در روز ۲۱ می، ۲۰۱۶ ناشی شده از قاضی درخواست محدود کردن ارتباطش را داشته و آن را بدست آورد. دوباره می گویم که این اتهام خشونت خانوادگی صحت نداشت و آسیب دیدگی خانم هرد یک صحنه سازی بود».

بیشتر بخوانید: ماجرای شکایت «جانی دپ» از «امبر هرد»، بخاطر خیانت و دروغگویی در مورد خشونت خانوادگی

ماجرای طلاق جانی دپ و امبر هرد

دپ همچنین از حادثه ای که یک دهه پیش بین هرد و همسر سابقش رخ داده بود سخن می گوید. او در ادامه در این باره چنین می نویسد: «خانم هرد در سال ۲۰۰۹ در فرودگاه بین المللی سیاتل-تاکوما و پس از اینکه افسران پلیس شاهد خشونت او علیه همسر آن موقعش تاسیا ون ری بودند او را دستگیر کردند. همسر خانم هرد از پلیس خواست که خانم هرد را دستگیر کنند. دادستان کینگ کانتی تنها به این دلیل از ایراد اتهام علیه خانم هرد صرفنظر کرد که خانم هرد و قربانی او هیچکدام ساکن کینگ کانتی، واشنگتن نبودند البته نه قبل از آنکه خانم هرد یک شب را در زندان بماند و در دادگاه در برابر قاضی حاضر نشود».

ماجرای طلاق جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ در ادامه ادعا می کند: «خانم هرد با ادای سوگند در مورد این حادثه خشونت خانوادگی دروغ گفت». امبر هرد در مورد این حادثه در دادگاه گفته بود که دستگیری او یک اشتباه بوده و پس از محرز شدن این اشتباه آزاد شده است. همچنین دپ ادعا می کند که همسر سابقش به نادرستی گفته که افسر دستگیر کننده اش مخالف روابط بین دو همجنس بوده، «در حالی که در واقعیت این افسر یک زن، به گفته خودش یک فعال حقوق همجنسگرایان زن بوده و در انظار عمومی ادعاهای خانم هرد در مورد علل دستگیری اش را تکذیب کرده است».

ماجرای طلاق جانی دپ و امبر هرد

وی در ادامه ادعا می کند که صحبت هایی را با شرکای زندگی سابق هرد داشته است: «زنان زیادی که با خانم هرد دوست بودند تجارب شخصی خود ار خشونت وحشیانه و دیگر سوء رفتارها در دستان خانم هرد را روایت کرده اند». جانی دپ در ادامه مصرف قرص را عامل خشونت های امبر هرد می داند: «وقتی که آمفتامین ها تجویزی و دیگر داروهای تجویز نشده را با الکل ترکیب می کرد، خانم هرد تعداد بیشماری رفتار خشونت آمیز خانوادگی علیه من مرتکب شد که اغلب در حضور شاهدان سومی رخ می داد که در برخی از موارد باعث آسیب های بدنی جدی به من شد. او حتی پس از سوگند یاد کردن به انجام برخی از این خشونت ها علیه من اعتراف کرده است».

بیشتر بخوانید: واقعیاتی عجیب در مورد جنجال ها و ولخرجی های «جانی دپ» از زبان خودش

نوشته عشق و اتهام؛ «امبر هرد» در آخرین پیام کوتاه تلفنی اش به «جانی دپ» چه نوشته بود؟ اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.