رویارویی با کوه؛ ویدیو حمله به «آرنولد شوارتزنگر» در باشگاهی در آفریقای جنوبی

روز گذشته ویدیویی از حمله به آرنولد شوارتزنگر در یک مراسم ورزشی در آفریقای جنوبی منتشر شد که بسیاری را شوکه کرد. فرماندار سابق ۷۱ ساله کالیفرنیا در حال صحبت کردن با طرفداران و شرکت کنندگان در مراسم بود که این حمله غیرمنتظره رخ داد. تمام این ماجرا توسط دوربین و از چند زاویه ثبت شده است. سیاستمدار سابق و بازیگر معروف فیلم «ترمیناتور» (Terminator) موسس مسابقات فستیوال ورزشی آرنولد (The Arnold Sport Festival) است که به صورت سالانه مسابقات ورزشی را در ایالات متحده، استرالیا، برزیل، هنگ کنگ، اسپانیا و آفریقای جنوبی برگزار می کند.

هر سال در ماه می برنامه آرنولد کلاسیک آفریقا (Arnold Classic Africa) در ژوهانسبورگ، گوتنگ، برگزار شده و مانند دیگر برنامه ها، این رویداد نیز شامل رقابت های حرفه ای و آماتور در زمینه بدنسازی، قدرت، مسابقات رزمی و غیره است. معمولاً جوانان و نوجوانان نیز در این رویدادها شرکت می کنند. در همین رخداد اخیر بود که حمله صورت گرفت. شوارتزنگر در حال خش و بش با طرفداران و گرفتن عکس بود که یکی تصمیم می گیرد با لگد از پشت به او حمله کند. در این ویدیو، یکی از شرکت کنندگان از پشت و با ضربه ای محکم با لگد به آرنولد ضربه می زند و در ادامه به زمین خورده و نیروهای امنیتی به سراغ او می روند.

حمله به آرنولد شوارتزنگر

از نمای روبرو چنین به نظر می رسد که پس از این حمله آرنولد نیز با صورت به روی زمین می افتد اما دوربینی که واقعه را از زاویه ای دیگر ثبت کرده نشان می دهد که آرنولد فقط چند سانتیمتر به سمت جلو پرت شده و این مهاجم است که ظاهراً آسیب می بیند. آرنولد شوراتزنگر پس از این حادثه و در واکنش به آن در حساب توئیتری خود چنین نوشت: «بابت نگرانی هایتان از شما ممنونم اما چیزی برای نگران شدن وجود ندارد. فکر کردم که جمعیت به من تنه زده اند که خیلی اتفاق می افتد. تنها وقتی که مانند شما ویدیو را دیدم متوجه شدم که لگد خورده ام». بدین ترتیب به نظر می رسد که آقای ترمیناتور ذره ای از این اتفاق دستپاچه نشده و آن را یک حمله نمی دانسته است.

حمله به آرنولد شوارتزنگر

در توئیتی دیگر وی می خواهد که طرفداران تمرکزشان را روی ورزشکاران و نه این حمله قرار دهند: «ما اینجا ۹۰ ورزش در آفریقای جنوبی در @ArnoldSports داریم و ۲۴٫۰۰۰ ورشکار در تمام سنین و توانایی ها الهام بخش ما برای بلند شدن از روی نیمکتمان هستند. بگذارید آن ها را کانون توجه خود قرار دهیم». انتشار این ویدیو در رسانه های اجتماعی با واکنش های بسیاری مواجه شده و اگر چه آن نوع توجهی که آرنولد شوارتزنگر انتظار داشته را با مسابقات او نیاورده اند اما دستکم باعث شده که این مسابقات مورد توجه قرار گیرد.

حمله به آرنولد شوارتزنگر

شوارتزنگر در سال کنونی با «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» (Terminator: Dark Fate) که رخدادهای پس از اتفاقات قسمت دوم با عنوان «ترمیناتور ۲: روز داوری» (Terminator 2: Judgment Day) را بدون در نظر گرفتن دنباله ها و دیگر قسمت های فرانچایز روایت خواهد کرد. این ویدیو نشان می دهد که شوارتزنگر علیرغم سن بالایش هنوز از قدرت بدنی قابل توجهی برخوردار بوده و می شود روی او حساب کرد.

بیشتر بخوانید: از آرنولد تا رونی کلمن؛ نگاهی به بهترین و شگفت انگیز ترین بدنساز های جهان

نوشته رویارویی با کوه؛ ویدیو حمله به «آرنولد شوارتزنگر» در باشگاهی در آفریقای جنوبی اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.