تماشا کنید: تریلر زمان انتشار A Plague Tale: Innocence دنیای بی‌رحم بازی را نشان می‌دهد

تماشا کنید: تریلر زمان انتشار A Plague Tale: Innocence دنیای بی‌رحم بازی را نشان می‌دهد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، کمپانی Focus Home Interactive تریلر هنگام عرضه‌ی جدیدترین عنوان خود A Plague Tale: Innocence را به اشتراک گذاشته است که داستان بی‌رحم بازی را به تصویر می‌کشد. این ویدئو، کارکتر اصلی بازی آمیسیا را همراه با برادر کوچکترش هوگو نشان می‌دهد که با هرگونه تهدیدی در فرانسه‌ی قرون وسطی از جمله موش‌های حامل وبا و شوالیه‌های قرون وسطی رو به رو می‌شوند. هم‌چنین، بخش‌هایی از گیم‌پلی که شامل کارهایی که آمیسیا برای محافظت از برادرش انجام می‌دهد نیز در این تریلر نمایش داده می‌شود.

این بازی توسط استودیوی Asobo Studios توسعه یافته و کمپانی Focus Home Interactive که پیش از این عناوینی نظیر Vampyr و The Surge را در دنیا توزیع کرده بود، ناشر آن می‌باشد. اگر تریلرهای مختلف A Plague Tale: Innocence را دنبال کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که هر دو شخصیت اصلی بازی جوان بوده و برادر کوچکتر یعنی هوگو از نوعی بیماری رنج می‌برد. آن‌ها در حال فرار از دست سربازان کلیسا و موش‌های حامل طاعون می‌باشند و علی‌رغم جوان بودن پروتاگونیست‌ها، تریلر هنگام عرضه، آن‌ها را در دنیایی بی‌رحم به تصویر می‌کشد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید 8 دقیقه از گیم‌پلی این بازی را از اینجا تماشا کنید. A Plague Tale: Innocence فردا بر روی پلتفرم‌های PC،PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.