شایعه: بازی جدید استودیوی From Software خالق فرنچایز Dark Souls در رویداد E3 معرفی می‌شود

شایعه: بازی جدید استودیوی From Software خالق فرنچایز Dark Souls در رویداد E3 معرفی می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، به نظر می‌رسد که استودیوی محبوب و فوق‌العاده‌ی From Software قصد دارد تا از پروژه‌ی جدید خود در جریان رویداد E3 رونمایی کند. در واقع، یک اینسایدر بدون نام، ویژگی‌های جدیدترین بازی توسعه‌دهنده‌ی فرنچایز Dark Souls مانند حال و هوای آن را به اشتراک گذاشته است و اینکه بازی، در انحصار پلتفرم Playstation نخواهد بود.

این فاش کننده‌‌ی جزئیات که پیش از این اطلاعات درستی را درمورد بازی‌های قبلی استودیوی خوش‌نام From Software اعلام کرده بود، ادعا می‌کند که در مورد جدیدترین پروژه‌ی آن‌ها نیز چیزهایی می‌داند. با توجه به پست‌هایی که بر روی وبسایت ResetEra قرار گرفته‌اند، این کاربر تایید کرد که سازنده‌ی Sekiro: Shadows Die Twice در نمایشگاه E3 از عنوان جدید خود رونمایی خواهد کرد. با توجه به غیبت Sony در E3 امسال و تصمیم استاد میازاکی و تیمش برای شرکت در این رویداد، احتمالا باز هم با عنوانی مولتی‌پلتفرم رو به رو خواهیم بود و خبری از عنوانی انحصاری برای پلتفرم Playstation نخواهد بود.

همچنین، این کاربر اشاره کرد که پروژه‌ی جدید From Software دارای شمشیرها، لیزرها(!) یا هر دوی آن‌ها باشد. البته عنوانی که این استودیو قصد دارد در E3 معرفی کند، نسخه‌ی جدیدی از فرنچایز Armored Core نمی‌باشد. این بازی شامل عناصر اکشن نقش‌آفرینی فانتزی تاریک نیز هست. البته، مدتی پیش شایعه شده بود که نویسنده‌ی سری کتاب‌های نغمه‌ی یخ و آتش یعنی "جرج آر آر مارتین" در حال همکاری با From Software برای ساخت بازی جدید آن‌ها می‌باشد. حال اینکه لیزر کجای این ماجرا قرار می‌گیرد، مشخص نیست.

این پست‌ها به این نکته نیز اشاره داشتند که بازی جدید From Software فقط ورژن مولتی‌پلتفرم Bloodborne نمی‌باشد؛ انحصاری PS4 که چند میلیون نسخه از آن تاکنون به فروش رفته است. به بیان بهتر، به گفته‌ی این اینسایدر، بازی جدید استودیوی From Software نسخه‌ی دوم Bloodborne نیست و Bloodborne 2 حتی در دست ساخت نیز نمی‌باشد.

معرفی شدن هر عنوانی از From Software قطعا باعث خوشحالی طرفداران می‌شود. جدیدترین محصول آن‌ها Sekiro Shadows Die Twice هم‌اکنون بر روی PC،PS4 و Xbox One قابل تجربه می‌باشد.