توسعه‌دهنده استودیو MachineGames: بازی Wolfenstein: Youngblood از عناوین قبلی سری Wolfenstein طولانی‌تر است

Wolfenstein: Youngblood

جرک گوستافسن (Jerk Gustafsson)، یکی از توسعه‌دهندگان بازی Wolfenstein: Youngblood از استودیو MachineGames درباره ویژگی‌های متفاوت این بازی با عناوین قبلی سری Wolfenstein صحبت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers پیش از این اعلام شده بود که این بازی برخلاف عناوین قبلی سری Wolfenstein یک بازی چندنفره co-op خواهد بود. گوستافسون در گفت و گویی که با طرفداران در وبسایت Reddit انجام داد، اعلام کرد که این مورد تنها تفاوت بازی با عناوین قبلی نیست.

"Youngblood از جنبه‌های مختلفی با عناوین قبلی ما متفاوت است. پیشرفت بازیکنان بر اساس مراحل خواهد بود و ساختار بازی غیر خطی است. این موضوع به این معنی است که بازیکنان می‌توانند مراحل را به هر شکلی که دوست دارند به پایان برساند. این کاری است که ما برای اولین بار انجام دادیم. فرمت بازی با عناوین قبلی سری Wolfenstein در سال‌های گذشته بسیار متفاوت است."

تفاوت فرمت بازی با نسخه‌های قبلی باعث طولانی‌تر شدن بازی نیز شده است.

"در حالی که داستان بازی ممکن است تا حدودی کمتر از New Order/New Colossus باشد، زمان گیم‌پلی کلی Youngblood از این بازی‌ها بیشتر است."

در حال حاضر هنوز نمایشی از گیم‌پلی Wolfenstein: Youngblood ارائه نشده است اما احتمالا شاهد اطلاعات بیشتری از بازی در مراسم E3 پیش‌ رو خواهیم بود. بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ 26 جولای (4 مرداد 1398) برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، PC و Switch عرضه خواهد شد.