تهیه کننده Devil May Cry 5 با بازگشت به ریبوت سری موافق است

در هفته گذشته متوجه شدیم عنوان H&S محبوب شرکت Capcom یعنی Devil May Cry توانسته سود هنگفتی را برای سازنده و ناشر خود به ارمغان بیاورد و بازیکنان از این اثر استقبال خوبی کرده‌اند. چندی پیش تیم سازنده اعلام کرده بود خبری از محتویات اضافه بیشتر نیست و حالا تهیه‌کننده بازی، "مت واکر"، نیز در بیانیه جدید خود این موضوع را تایید کرده است اما نکته جالب ماجرا آنجاست که او با بازگشت به ریبوت سری، DmC: Devil May Cry، موافق است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، واکر در مصاحبه‌ای با FEED4GAMERS اعلام کرد، کارگردان DMC 5، "هیدکی ایتسونو"، با هسته اصلی تیم خود به پروژه‌ای دیگر ملحق شده است و به همین دلیل دیگر شاهد محتویات تازه برای DMC 5 نخواهیم بود. او همچنین به طور خلاصه در مورد اقدام به گسترش ریبوت و موافقت با مسئله بازگشت Ninja Theory به عنوان تیم اصلی توسعه بازی صحبت کرد.

او در این مورد گفت:

"همانطور که شما اشاره کردید، در مورد بخش سازندگان باید بگویم که ما به طور حتم به این موضوع فکر می‌کردیم و می‌خواستیم که برای ساخت ادامه سری با Ninja Theory همکاری کنیم اما متاسفانه چنین چیزی اتفاق رخ نداد. ما همچنان خواهان دیدن یک ادامه هستیم اما ما فکر می‌کنیم که چنین چیزی باید توسط Ninja Theory انجام شود. بسیاری از استایل‌های جذاب و مکانیک‌های فوق‌العاده تنها بخاطر وجود Ninja Theory شکل گرفتند و DmC بدون آن‌ها به این سطح از کیفیت نمی‌رسید."

اگر در جریان نیستید باید بگویم که پس از عرضه Devil May Cry 4، شرکت Capcom تصمیم گرفت با همکاری Ninja Theory، یک ریبوت غربی از این سری بسازد. ریبوت مذکور DmC: Devil May Cry نام داشت. نظرات در مورد این ریبوت متفاوت است، برخی از طرفداران ظاهر جدید دانته را نپذیرفتند و با استایل کلی آن مخالف بودند و دسته دیگر بخاطر گیمپلی غنی، بازی Ninja Theory را یک موفقیت تلقی کردند اما بازی توانست نظر اکثر منتقدین را به خود جلب کند. در هر صورت از آنجایی که NT در حال حاضر زیرمجموعه‌ای از مایکروسافت می‌باشد، بعید می‌دانم DmC: Devil May Cry 2 رخ بدهد.

Devil May Cry 5 در حال حاضر برای سه پلتفرم PC،Xbox One و PS4 در دسترس قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟