تماشا کنید: از عنوان Ghost Recon Breakpoint با انتشار تریلری رونمایی شد + 13 دقیقه از گیم‌پلی بازی

تماشا کنید: از عنوان Ghost Recon Breakpoint با انتشار تریلری رونمایی شد + 15 دقیقه از گیم‌پلی بازی

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، اوایل این هفته بود که کمپانی Ubisoft تایید کرد آن‌ها از عنوان جدید مجموعه‌ی Ghost Recon در جریان یک لایو استریم رونمایی خواهند کرد. حال دقایقی پیش متوجه شدیم که این نسخه‌ی جدید، Ghost Recon Breakpoint نام دارد و می‌توانید تریلر رونمایی از آن را در زیر تماشا کنید.

Ghost Recon Breakpoint شما و جوخه‌ی‌تان را که متشکل از 3 نفر هستند، در برابر گرگ‌ها(Wolves) قرار می‌دهد. The Wolves روح‌ها( Ghosts)ی سابق می‌باشند که توسط هنرپیشه‌ی هالییود "جان برنتال" که کارکتر او در بازی Cole D. Walker نام دارد، رهبری می‌شوند. به نظر می‌رسد که آنتاگونیست نسخه‌ی جدید، در گذشته، دوست صمیمی شخصیت اصلی بازی، بوده است.

در زمان انتشار، Breakpoint دارای هر 2 حالت PVE(بازیکن در برابر هوش مصنوعی) و PVP (بازیکن در برابر بازیکن) می‌باشد که می‌توان آن‌ها را به تنهایی یا با دیگران، تجربه کرد. علاوه بر این، تمامی پیشرفت‌هایی که در هر کدام از مدهای بازی حاصل می شوند، به مدهای دیگر انتقال می‌یابند و این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا Ghost Recon Breakpoint را آنطور که مایل هستید، تجربه‌ کنید. بازیکنان می‌توانند به جمع‌آوری لوت پرداخته و کارکتر خود را شخصی‌سازی نمایند.

در حالی که نسخه‌ی قبلی در کشور بولیوی جریان داشت، داستان Breakpoint در منطقه‌ای جدید که Auroa نام دارد، رخ می‌دهد؛ Auroa منطقه‌ای منحصر به فرد بوده و بامناطق نسخه‌های گذشته‌ی این فرنچایز، متفاوت است. جزیره‌ی جدید Ghost Recon Breakpoint شامل محیط‌های جنگلی، کوه‌های برفی، ساحل‌ها، آتش‌فشان و بسیاری دیگر از موارد می‌باشد. Cole D. Walker و گرگ‌هایش کنترل ناحیه‌ی Auroa را برای تبدیل آن به مرکز اصلی تولید پهبادهای جهان به دست می‌گیرند. با کنترل واکر بر روی این تکنولوژی، این به جوخه‌ی ارواح بستگی دارد که واکر به زیر کشیده و مانع استفاده‌ی او از این تکنولوژی شوند.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

هم‌چنین، جهت آشنایی بیشتر با Breakpoint، ویدئویی 13 دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن نیز توسط Ubisoft به اشتراک گذاشته شده است که در زیر می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید. لازم به ذکر است که این گیم‌پلی، در فاز آلفا می‌باشد و نهایی نیست.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Ghost Recon Breakpoint در تاریخ 4 اکتبر (جمعه 12 مهر 1398) بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.