EA انتظار دارد که 6 تا 8 میلیون نسخه از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را به فروش برساند

Star Wars: Jedi Fallen Order

کمپانی Electronic Arts پیش‌بینی‌های خود از میزان فروش عناوینی که در آینده از سوی کمپانی منتشر می‌شوند را اعلام کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot در آخرین گزارش مالی منتشر شده از سوی EA، بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) مدیر مالی ارشد این کمپانی اعلام کرد که EA فروشی 6 تا 8 میلیون نسخه‌ای را برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order پیش‌بینی کرده است. EA همچنین انتظار دارد که فروش جدیدترین نسخه از سری‌بازی‌های Need for Speed به 4 میلیون نسخه برسد و برای بازی جدید Plants vs. Zombies نیز میزان فروش کمتری پیش‌بینی شده است.

EA همچنین انتظار دارد که مجموع فروش عناوین ورزشی این کمپانی، FIFA 20، NBA Live 20، Madden NFL 20 و NHL 20 نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند. یورگنسن معتقد است که عرضه بازی FIFA 19 بعد جام جهانی 2018 منجر به فروش فوق‌العاده این بازی شده و به همین دلیل احتمالا بازی FIFA 20 به میزان کمتری به فروش خواهد رسید.

EA در گزارش خود اعلام کرده است که جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Need for Speed و Plants vs. Zombies در پاییز سال جاری عرضه می‌شوند. پیش از این تاریخ عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order روز 15 نوامبر (24 آبان 1398) اعلام شده بود. EA همچنین اعلام کرده است که هر 3 بازی برای پلتفرم‌های PC،‌ Xbox One و PS4 عرضه خواهند شد.