Call of Duty 2019 در E3 2019 حضور خواهد داشت

حدود یک ماه تا نمایشگاه E3 2019 باقی مانده و هنوز هیچ چیزی از یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال، یعنی نسخه‌ی جدید Call of Duty که توسط استودیوی Infinity Ward (سازندگان سری Call of Duty Modern Warfare و Ghosts) در حال توسعه است، نمی‌دانیم. با اینحال اما به تازگی تائید شده است که این بازی که احتمالا Call of Duty Modern Warfare 4 است، در جریان نماشگاه E3 2019 به نمایش در خواهد آمد؛ البته مشخص نیست که این نمایش، یک رونمایی کامل باشد یا نه و نمی‌دانیم که تریلری از گیم پلی آن به نمایش در می‌آید یا خیر.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، اکانت رسمی رویداد E3 در توئیتر مدتی پیش اعلام کرد که بازی مورد انتظار Call of Duty 2019 در حریان لایو استریم E3 Coliseum نمایش خواهد داشت؛ با اینحال اما فعلا مشخص نیست که این نمایش، معرفی بازی خواهد بود یا یک رونمایی کامل و اینکه آیا اطلاعات بیشتری از منتشر می‌شوند.

"اولین رویداد E3 Coliseum را به شما معرفی می‌کنیم. همراه با تیم توسعه دهنده‌ی استودیوی Infinity Ward باشید تا با هم شاهد نسخه‌ی جدید و مورد انتظار سری Call of Duty باشیم. پس بلیط‌های خود را هم اکنون بخرید."

البته لازم به ذکر است که معمولا در برهه‌ی زمانی می تا آپریل، بازی‌های Call of Duty معرفی می‌شوند؛ مانند بازی Call of Duty Black Ops IIII که در تاریخ 17 می معرفی شد. پس می‌توان انتظار داشت در چند روز آینده تیزر یا تریلری از Call of Duty 2019 منتشر شود، البته ممکن است امسال شاهد تغییر این رویه باشیم و E3 2019، محل معرفی این بازی باشد.

انتظار می‌رود که عنوان Call of Duty 2019 در پاییز سال جاری برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر شود. نظر شما در این رابطه چیست؟ لطفا دیدگاه و تحلیل خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.