دانلود موسیقی متن بازی Blur

دانلود موسیقی متن بازی Blur

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Blur، اثر Coldcut, Daedelus, DJ Kentaro, Ennio Morricone, Hexstatic, Pest, Spank Rock, The Crystal Method, The Heavy, The Herbaliser, The Quemists, Thunderheist, Two Fingers, Zero DB در خدمت شما هستیم.

بازی Blur عنوانی در سبک Racing با ویژگی‌های Arcade وار است که توسط استودیوی Bizarre Creations توسعه یافته و توسط کمپانی اکتیویژن در 25 می 2010 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، اکس باکس 360 و PC عرضه شد. بازیکن در این عنوان می‌توانست که با راندن انواع ماشین‌های مختلف از Dodge Viperها گرفته تا Lotus Exiges و Ford Transit، به مسابقه با سایر بازیکنان/هوش مصنوعی پرداخته و با جمع آوری و استفاده از Power Upهای مختلفی که در سطح مسیر پراکنده شده بودند، سایرین را برای مدتی از دور خارج کند.

متاسفانه علیرغم دریافت نمرات بسیار خوب از منتقدان، این عنوان به خاطر عرضه شدن در یک ماه شلوغ برای عناوین ریسینگ و همزمان با عناوینی همچون Split/Second و ModNation Racers، نتوانست به فروش خوبی دست پیدا کند و همین باعث شد تا اکتیویژن استودیوی Bizarre Creations را در 18 فوریه 2011 به طور کامل تعطیل کند. در ادامه نیز به دلیل تمدید نشدن لایسنس موسیقی‌های و ماشین‌های استفاده شده در این عنوان از سوی اکتیویژن، Blur برای همیشه از فروشگاه‌های دیجیتالی حذف شد و به شن‌های زمان پیوست.

دانلود موسیقی متن بازی Blur

Blur Original Soundtrack

ناشر: ندارد – نسخه Game Rip

تاریخ انتشار: متفاوت بر اساس تاریخ انتشار هر قطعه

قیمت کلی: ندارد

تعداد قطعات موسیقی: 21 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 39 دقیقه و 15 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Coldcut, Daedelus, DJ Kentaro, Ennio Morricone, Hexstatic, Pest, Spank Rock, The Crystal Method, The Heavy, The Herbaliser, The Quemists, Thunderheist, Two Fingers, Zero DB

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 227.55 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

The Crystal Method – Smile [موسیقی پیشنهادی]

.The Qemists Feat. Devlin Love – S.W.A.G [موسیقی پیشنهادی]

(The Qemists feat. Wiley – Dem Na Like Me (VIP Mix [موسیقی پیشنهادی]

The Crystal Method – Starting Line

(Coldcut – Atomic Moog (The Qemists Remix

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم