دیوید کیج مدت زمان 2 سال را صرف مطالعه‌ی انقلاب‌ها و نبردهای مختلف تاریخ برای ساخت بازی Detroit: Become Human کرد

دیوید کیج مدت زمان 2 سال را صرف مطالعه‌ی انقلاب و نبرد اندرویدها در بازی Detroit: Become Human کرد

به مناسبت 22 سالگی Quantic Dream در این ماه، موسس استودیو "دیوید کیج" درباره‌ی شروع ساخت، توسعه و انتشار جدیدترین پروژه‌ی خود یعنی Detroit Become Human صحبت کرده است. این بازی که سریعترین فروش را بین عناوین Quantic Dream تجربه کرده است، بر پایه‌ی دمویی که استودیو در سال 2012 بر اساس شخصیت کارا ساخته بود، بنا نهاده شده است. کارکتر کارا، بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کرده و Quantic Dream را قانع کرد تا این نسخه‌ی دمو را تبدیل به یک بازی ویدئویی کامل بکند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PlaystationLifestyle، دیوید کیج بر روی توئیتر اعلام کرد که تاریخچه‌ی انقلاب‌های مختلف، نبردها و دعاوی حقوقی را به مدت زمان 2 سال مطالعه کرد تا برای Detroit: Become Human آماده شود.

"ما از فلاسفه، افلاطون، نیچه، ارسطو و خیلی شخصیت‌های برجسته‌ی دیگر، یاد گرفتیم. ما قصد داشتیم تا درباره‌ی اجتماع خود، تبعیض نژادی، خشونت خانگی، حقِ متفاوت بودن، انسانیت و… حرف بزنیم. آیا یک بازی ویدئویی می‌تواند درباره‌ی چنین موضوعات مهمی حرف بزند؟

کیج ادعا می‌کند که Detroit: Become Human نگرشش نسبت به بازی‌های ویدئویی را برای همیشه تغییر داده و به او ثابت کرده است که بازی‌ها می‌توانند حول موضوعات احساسی و پیچیده نیز ساخته شوند و لزوما نباید درباره‌ی کشتن افراد مختلف باشند. هم‌چنین، او در توئیت بعدی از طرفداران بخاطر حمایتشان، تشکر کرد.

Detroit Become Human بر پایه‌ی 4000 صفحه متن، 300 کارکتر، 1 سال فیلمبرداری و 30 هزار تصویر شکل گرفته و آن را به جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ی Quantic Dream تبدیل کرده است. کیج گفت که این استودیو، کار خود را با دفتری کوچک با 25 کارمند آغاز کرده و آن زمان به فکرشان هم خطور نمی‌کرد که روزی، عنوانی مانند Detrit: Become Human را توسعه دهند:

"Detroit: Becom Human بدون این جامعه‌ی کاربری فوق‌العاده، ارتش کانر و تمام افراد سرتاسر جهان که بازی را دوست داشتند، درباره‌ی آن صحبت کرده و کارهای هنری خود در ارتباط با آن را خلق کردند، هیچ چیز نبود. جامعه‌ای کاربری که بر اساس ارزش‌های انسانی، دوستی و احترام می‌باشد؛ شما بی‌نطیر هستید."

Detroit: Become Human هم‌اکنون بر روی PS4 در دسترس می‌باشد و به زودی بر روی PC از طریق فروشگاه Epic نیز منتشر خواهد شد. شما می‌توانید مشخصات سیستم موردنیاز بازی را از اینجا مشاهده کنید.